ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی

سازه اسپیس فریم نمایشگاهی دارای ابعاد اسپیس متنوع ای می باشد و با توجه به مصارف مختلف ابعاد اسپیس فریم حالت استاندارد تولید می‌گردد. سازه اسپیس نمایشگاهی در صورت نیاز مشتری در ابعاد سفارشی در کمترین زمان و محدودیت ساخته و تحویل میگردد.
جوش co2 در ساخت اسپیس فریم بکار می رود. اندازه مقطع اسپیس فریم 15*15 می باشد. قطر لوله های بکار رفته شده در سازه اسپیس فریم 16 میلیمتر می باشد. نحوه ساخت اندازه اسپیس فریم باعث مقاوت بالایی در این سازه شده است. تنوع در سایز اسپیس فریم موجب شده است تا به وسیله آن بتوان غرفه های نمایشگاهی مختلف طراحی و اجرا نمود. از این سازه نمایشگاهی میتوان غرفه های نمایشگاهی موقت و دائم طراحی و اجرا نمود. نصب سازه اسپیس فریم در کمترین زمان انجام میشود.
ابعاد اسپیس فریم در سازه اسپیس فریم 150mm*150mm می باشد.

پس از حساب کردن ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی باید بر اساس همین ابعاد چادر نمایشگاهی تهیه کرد که برای خرید و اجاره چادر هم میتوانید با ما در تماس باشید.

جدول ابعاد اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم 4 متریاسپیس فریم 3.7 متریاسپیس فریم 3.66 متریاسپیس فریم 3.6 متریاسپیس فریم 3 متری
اسپیس فریم 2.7 متریاسپیس فریم 2.4 متریاسپیس فریم 2 متریاسپیس فریم 1.7 متریاسپیس فریم 1.33 متری
اسپیس فریم 1 متریاسپیس فریم 70 سانتیاسپیس فریم 66 سانتیاسپیس فریم 60 سانتیاسپیس فریم 55 سانتی
اسپیس فریم 33 سانتیاسپیس فریم 30 سانتیاسپیس فریم 15 سانتی  

نمام اسپیس های تولیدی سازه پایا با ابعاد استاندارد و اندازه های متفاوتی اسپیس فوق در جدول ، با آبکاری گالوانیزه نقره ای و با اتصالات ، بست اسپیس فرم پروانه ای به همراه پیچ و مهره می باشد.ابعاد دیگر اسپیس فریم قابل سفارش می باشد. درضمن اسپیس فریم در رنگهای مختلف تولید میگردد. اسپیس فریم قوس دار در ابعاد سفارشی تولید میگردد.اسپیس فریم در اندازه های متفاوتی از 15 سانتی متر الی 4 متر تولید شده و از این سازه ها برای ساخت انواع غرفه ، قاب بنر و غیره … استفاده می شود ، به عنوان مثال می توان برای ساخت یک غرفه نمایشگاهی با ابعاد دو در سه از اسپیس استفاده کرد بدین صورت که این سازه با این سایز اسپیس نیازمند.
چهار عدد اسپیس فریم 3 متری
چهار عدد 1.70 سانتی متری
چهار عدد ستون 2.5 متری
که توسط اتصالات اسپیس به متصل می شوند . تعداد بست اسپیس هم بر اساس هر شاخه اسپیس فریم 4 عدد محاسبه می گردد.