اسپیس فریم در اراک

اسپیس فریم در اراک


ارائه خدمات اسپیس فریم در اراک

اسپیس فریم به عنوان یک سازه موقت می تواند کاربردهای بسیاری برای مردم استان مرکزی داشته باشد. به همین خاطر است که بسیاری از مراسم ها در شهرستان های استان مرکزی مانند اراک، محلات، ساوه، دلیجان، شازند، آشتیان و … با اسپیس فریم اجرا می شوند. سازه پایا به عنوان یکی از مراکز ارائه خدمات اسپیس فریم در اراک شناخته می شود که امکان اجاره و خرید اسپیس فریم را برای مردم اراک و دیگر شهرستان های استان مرکزی مانند ساوه و دلیجان فراهم کرده است.

سازه پایا؛ ارائه خدمات اسپیس فریم در اراک

اسپیس فریم یکی از انواع سازه های موقتی است که می توانید برای اجرای نمایشگاه ها، ایستگاه های صلواتی، موکب اسپیس، آلاچیق و … مورد استفاده قرار دهید. دریافت خدمات اسپیس فریم در اراک از یک مجموعه معتبر به شما این امکان را می دهد تا بهترین اسپیس فریم ها را در یک مکان مناسب اجرا کنید و از خدمات مناسب و کیفیت این سازه ها بهره مند شوید.

سازه پایا یکی از مجموعه هایی است که در این حوزه خدمات به شما ارائه می کند. ارائه خدمات اسپیس فریم در اراک توسط سازه پایا به شما این امکان را می دهد تا سازه اسپیس موقتی و مقاومی را در اراک و شهرهای دیگر داشته باشید. فقط کافیست که پس از تعیین ابعاد و ظاهر اسپیس فریم، از این مجموعه خدمات دریافت کنید.

خدمات اسپیس فریم در اراک
خدمات اسپیس فریم در اراک

انواع خدمات اسپیس فریم در اراک

سازه پایا به عنوان مرکز خرید اسپیس فریم در اراک، خدمات متنوعی را به مشتریان استان مرکزی ارائه می کند. هر نوع سازه موقتی که با پایه های اسپیس و فریم مورد نیاز باشد، توسط این مجموعه قابل خریداری و یا اجاره است. در ادامه به برخی از خدمات این مجموعه که در اراک و شهرهای دیگر استان مرکزی ارائه می شوند، اشاره می کنیم.

ساخت و فروش انواع قاب بنر تبلیغاتی برای کسب و کارها
ساخت طاق نصرت و طاق رومی
ساخت انواع پارکینگ موقت و دائم
ساخت انواع سن برای برگزاری مراسم های مختلف
ساخت فروش و اجاره استیج ، استیج هلندی، استیج اسپیس، استیج آماده، استیج عروسی، استیج کنسرت، استیج مذهبی و ..
غرفه سازی برای نمایشگاه ها
اجرای انواع ایستگاه صلواتی و موکب اسپیس در اعیاد و مراسم های مذهبی
ساخت انواع آلاچیق با سایزبندی های مختلف
ساخت انواع سوله و سالن 
مسقف کردن استخر با سازه های موقتی، ولی مقاوم
تفکیک انبارهای بزرگ
ساخت انواع گلخانه

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک
اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک

با توجه به بالا رفتن قیمت خرید اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک و نیاز موقت به این سازه ها، بسیاری از مردم متقاضی اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک هستند. به منظور اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک و شهرهای اطراف، ابتدا باید اندازه سازه را تعیین کنید. بر اساس ابعاد غرفه، می توان غرفه را به صورت تکی و یا چند غرفه را در کنار هم اجرا کرد و مورد استفاده قرار داد.

اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک به شما این امکان را می دهد تا یک سازه موقتی را با قیمت مناسب اجاره کنید. بنابراین، اگر در حوزه اجرای نمایشگاه های مختلف و غرفه سازی فعالیت می کنید، می توانید از خدمات اجاره اسپیس نمایشگاهی استفاده کنید. لازم به توضیح است که این اسپیس فریم ها هم برای نمایشگاه های روباز و هم برای نمایشگاه ها در محیط های سربسته قابل استفاده می باشند.

خرید و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک

خرید و فروش اسپیس فریم نمایشگاهی و غیر نمایشگاهی در اراک

در صورتی که متقاضی خرید اسپیس فریم نمایشگاهی هستید، می توانید از مجموعه های ارائه دهنده این خدمات کمک بگیرید. ارائه خدمات اسپیس فریم در اراک شامل فروش اسپیس فریم نیز می شود. بنابراین، اگر نیاز به خرید سازه های موقتی برای اجرا در مکان های مختلف دارید، می توانید از مجموعه سازه پایا کمک بگیرید.

سازه پایا مرکز خرید اسپیس فریم در اراک است. شما می توانید انواع شاخه های اسپیس فریم و بست های آن ها را از این مجموعه خریداری کنید. کلیه سازه های اسپیس فریم این مجموعه از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. میزان آبکاری انجام شده روی آن ضخامت بسیار بالایی داشته و این اجازه را به شما می دهد تا از آن ها در محیط های مرطوب نیز استفاده کنید.

قیمت اسپیس فریم در اراک

قیمت اسپیس فریم در اراک به دو بخش قیمت اجاره و قیمت خرید اسپیس فریم تقسیم بندی می شود. بدیهی است که قیمت اجاره اسپیس فریم در اراک بسیار مناسب تر از قیمت خرید آن است. اما در مواردی که افراد مجبور هستند به صورت مداوم اقدام به اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک کنند، خرید این اسپیس فریم ها به صرفه تر است.

قیمت فروش اسپیس فریم در اراک و یا اجاره آن بر اساس ابعاد اسپیس فریم و تعداد شاخه های آن تعیین می شود. البته کیفیت اسپیس فریم نیز تاثیر زیادی روی قیمت آن می گذارد. برای اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی در اراک، باید به صورت روزانه هزینه پرداخت کنید. بنابراین، هر چقدر بازه زمانی شما برای اجاره اسپیس فریم ها بیشتر باشد، هزینه ای که باید پرداخت کنید هم افزایش پیدا می کند.

جهت دیدن نمونه کارها از کانال تلگرام سازه پایا و کانال اینستاگرام سازه پایا و کانال آپارات سازه پایا مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *