ساخت انباری با اسپیس ، انباری سبک

اسپیس فریم


صفر تا صد اسپیس فریم و کاربردهای آن

اسپیس چیست و چه کاربردهایی دارد؟ غرفه سازی نمایشگاهی در اصفهان چگونه انجام می شود؟ شیوه ارائه خدمات اسپیس فریم در اصفهان چگونه است؟ اسپیس فریم ها سازه های کاربردی و سبکی هستند که برای اولین بار در سال 1898 مورد استفاده قرار گرفتند. این اشکال منظم به مرور زمان محبوبیت زیادی کسب کردند تا جایی که امروزه در تولید سازه یا غرفه های نمایشگاهی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. سازه اسپیس فریم از طریق بست به یکدیگر متصل می شوند و از استحکام خوبی برخوردار می باشند. علاوه بر این برخلاف تصور عده زیادی از مردم، این قطعات تفاوت های زیادی با داربست ها دارند و در مقایسه با داربست های نمایشگاهی از دوام بیشتر و وزن کمتری برخوردار می باشند. در این مطلب مزایای استفاده از اسپیس را بررسی خواهیم کرد. سپس نحوه غرفه سازی نمایشگاهی در اصفهان را با استفاده از اسپیس فرم شرح می دهیم.

غرفه سازی نمایشگاهی در اصفهان

جنس، کاربرد و مزایای استفاده از اسپیس فریم

یکی از اساسی ترین مزیت های اسپیس فریم، وزن سبک و انعطاف بالا می باشد. به همین دلیل این قطعات در مقایسه با سایر سازه ها محبوبیت و فروش بیشتری دارند. علاوه بر این نصب و استفاده از آنها آسان است. در کنار تمام ویژگی هایی که برای این سازه های بی نظیر وجود دارد، قیمت مناسب و حمل و نقل آسان نیز از مهمترین دلایل افزایش  فروش اسپیس در اصفهان می باشد. از این سازه های مقاوم در تولید غرفه های نمایشگاهی، استیج های بزرگ، گلخانه، پارکینگ، آلاچیق، سوله، سالن، انبار،غرفه سازی و… استفاده می شود.در تولید این قطعه ها از آلومینیوم، آهن و گالوانیزه استفاده می شود. با این وجود در تولید برخی از این سازه ها از آهن بیشتری استفاده خواهد شد. به همین دلیل این دسته از اسپیس فریم ها وزن بیشتری دارند. علاوه بر این با استفاده از یک لایه رنگ نیز استحکام قطعات به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کند. بر این اساس اسپیس فریم ها در فضاهای باز نیز قابل استفاده خواهند بود و تغییرات دما یا آب و هوا، مقاومت و جنس این سازه ها را تغییر نخواهد داد.

مزایای استفاده از اسپیس فریم

غرفه سازی مدرن را با اسپیس تجربه کنید

این روزها جذابیت غرفه سازی نمایشگاهی در اصفهان، مرهون استفاده از اسپیس فریم ها می باشد. بنابراین تناسب بین غرفه نمایشگاهی و برند می تواند، پل مستحکمی برای پیشرفت بیزینس و رسیدن به موفقیت محسوب شود. با استفاده از این سازه های سبک، می توان شکل های هندسی جدید و خلاقانه ای ساخت. علاوه بر این غرفه هایی که با استفاده از اسپیس ساخته می شوند، از دوام و استحکام قابل قبولی نیز برخوردار خواهند بود. با این تفاسیر می توان گفت که هر چه غرفه شما زیباتر باشد، امکان جلب توجه مخاطب هدف نیز افزایش پیدا خواهد کرد. به همین دلیل امروزه غرفه سازی با استفاده از اسپیس فریم، مورد توجه صاحبان کسب و کارهای مختلف قرار گرفته است. بر این اساس به جرات می توان گفت که با استفاده از غرفه سازی نمایشگاهی می توان، به افزایش فروش محصولات نیز کمک شایانی نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *