اسپیس فریم قاب بنر

با سازه اسپیس فریم می‌توان تابلو بنر طراحی و اجرا نمود. با اسپیس فریم امکان ساخت قاب بنر و تابلو های تبلیغاتی امکان پذیر می‌باشد. اسپیس این امکان را فراهم می‌سازد که انواع قاب بنر را در فضاهای سر بسته و فضاهای باز به وجود آورد. نصب سریع و زیبایی از خصوصیات بارز اسپیس می‌باشد. برای ایستایی تابلو اسپیس بنر میتوان از اسپیس فریم کرو یا همان اسپیس قوس دار استفاده نمود. اسپیس منحی دارای ابعاد گوناگون می‌باشد که ایستایی قاب بنر را فراهم می‌سازد.

ویدیو قاب بنر تبلیغاتی

ویدیو قاب بنر تبلیغاتی محیطی در نمایشگاه

ویدیو خدمات فروش و اجاره قاب بنر اسپیس فریم نمایشگاهی

از اسپیس فریم می‌توان غیر از قاب و تابلو بنر برای نمایشگاههای عکس نیز تابلو عکس و پوستر ساخت تا به وسیله این قاب عکس ها و پوستر های مورد نظر را به نمایش گذاشت. اجاره قاب بنر نیز در ابعاد مورد نیاز قابل سفارش می‌باشد. قالب بنر محیطی زیبا را برای بنر و نصب آن مهیا می‌سازد. قالب بنر ساخته شده توسط اسپیس فریم نمایشگاهی به صورت فروش قاب بنر و اجاره قاب بنر در دسترس میباشد. قاب های بنر قابی محکم برای بنر به وجود می آورند. قاب بنر دیواری در سایزهای استاندارد قابل سفارش می‌باشد.

آیا می دانید قاب بنر چیست و در چه عرصه هایی کاربرد دارد؟ آیا از انواع مختلفی از این تجهیزات اطلاع دارید؟

بدون شک برای شما هم پیش آمده که به فروشگاه های مختلف عرضه محصولات مورد نیازتان مراجعه کرده اید و اولین چیزی که در بدو ورود توجه تان را به خود جلب می کند سر در مغازه است. به واقع هر یک از این فروشگاه ها با استفاده از تابلوهای تزئین کننده متنوع از نوستالژیک گرفته تا تابلوهای شیک و محصور کننده امروزی سعی بر آن دارند تا در سریع ترین زمان ممکن توجه مشتریان و مخاطبانشان را برانگیزند. تمامی این ها به واقع همان قاب بنر هستند که در دنیای دیجیتال امروزی از آن به عنوان مرجع تخصصی تبلیغات و معرفی محصولات و خدمات استفاده می شود.

قاب بنر اسپیس فریم

همان طور که می دانید مضاف بر تأثیرات شگرفی که این تجهیزات در جذب مشتریان و معرفی هرچه بهتر محصولات و خدمات صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف دارد، رنگ های به کار گرفته در آن، کیفیت طراحی و همچنین تخصص نیروی انسانی در طراحی و چاپ آن ها از مهم ترین عواملی است که محبوبیت نهایی آن را رقم می زند. جالب اینجا است که قاب بنر و انواع گوناگونی از آن اعم از پوستر بنر، قاب پوستر و… در زمره سازه های اسپیس فریم نمایشگاهی قرار دارند. شاید به همین خاطر است که استفاده از آن در نقاط مختلفی از شهرها و حتی فروشگاه های مختلف به امری رایج مبدل گشته است. به همین منظور ما در این بخش از مقاله خود تصمیم گرفته ایم تا با معرفی کامل قاب بنر و کاربردهای آن شما را با جنبه های مختلف استفاده از این تجهیزات آشنا سازیم. پس با ما همراه باشید.

قاب بنر چیست و چه کاربردهایی دارد؟

اگر بخواهیم تعریف واضح و شفافی از انواع قاب بنر و کاربردهای آن داشته باشیم بایستی به این موضوع اشاره کنیم که این تجهیزات به یکی دیگر از مشتقات اسپیس فریم نمایشگاهی گفته می شود که از آن برای نمایش انواع تبلیغات محیطی و بنرها استفاده می شود. آنچه که در طراحی و ساخت این تجهیزات مهم و قابل توجه است در نظر گرفتن ابعاد بنر و اندازه های مختلف آن است. به این ترتیب می توان انواع گوناگونی از قاب اسپیس مطلوب را طراحی و به شکل مناسب و پسندیده ای در معرض دید مخاطبان قرار داد. از آنجایی که این تجهیزات از لحاظ اقتصادی بسیار مقرون به صرفه معرفی شده و از طرفی هم تأثیرات مبرهنی بر جلب توجه مخاطبان دارد در نتیجه می توان گفت استفاده از قاب بنر یکی از بهترین و مطلوب ترین شیوه های تبلیغات است که هر یک از صاحبان مشاغل و کسب و کارهای مختلف می توانند از آن استفاده کنند. به شرطی که نصب و راه اندازی آن به شکل صحیح و سنجیده ای انجام شود.
به طور کلی قاب بنر یا همان اسپیس بنر یک چارچوب مستحکم و زیبا برای نصب بنر و پوسترهای تبلیغاتی است که سرعت بالای نصب، جذابیت و زیبایی در عین سادگی، تنوع و کیفیت طراحی و همچنین قیمت های بسیار ارزان از مشخصه های بارز آن است. جالب است بدانید که این نوع اسپیس فریم ها قابلیت برش خوردن و راه اندازی در ابعاد گوناگون را دارد. به همین علت است که از آن به عنوان مناسب ترین ابزار به منظور راه اندازی و قرار گیری در مکان های تبلیغاتی گوناگون و یک اطلاع رسان سودمند در فضاهای عمومی باز و بسته استفاده می شود. بایستی گفت که از این نوع قاب تبلیغاتی در انواع مراکز مختلف اعم از فروشگاه های گوناگون، نهادهای دولتی و خصوصی، سمینارها، همایش ها، کنفرانس ها، انواع فضاهای باز و بسته و … استفاده می شود.

مزایای استفاده از تابلو اسپیس فریم

تابلو اسپیس فریم

در رابطه با مزیت های استفاده از تابلو اسپیس فریم گفتنی های سودمند بسیاری است. مهم تر از آن این است که با استفاده از این ساره پرکاربرد و مستحکم می توان انواع گوناگونی از بنرهای تبلیغاتی را طراحی و اجرا کرد. به واقع استفاده از تابلو اسپیس یا همان قاب اسپیس امکان طراحی و راه اندازی انواع تابلوهای تبلیغاتی برای طراحان و مهندسان معماری و استفاده از آن ها برای معرفی مشاغل گوناگون را میسر می سازد. شایان ذکر است که آنچه ایستایی و میزان مقاومت این ابزارها را تضمین می کند استفاده از داربست نمایشگاهی یا همان اسپیس فریم های نمایشگاهی در ساخت و طراحی آن ها است. به همین منظور از آن ها علاوه بر طراحی و تولید قاب و تابلو بنر می توان در ساخت قاب عکس های نمایشگاهی نیز استفاده کرد.
در اینجای مطلب می خواهیم مزیت های استفاده از این قاب های تبلیغاتی پرکاربرد را با توضیح یک مثال ساده برایتان روشن کنیم. قبل از هر چیزی باید گفت که بنر به خودی خود و بدون کمک گرفتن از اسپیس بنر یک صفحه رولی پلاستیکی است که توسط دستگاه های مخصوص روی آن طرح ها و نقش های گوناگونی چاپ می شود. حال تصور کنید در حال تماشای یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه تان هستید که به ناگاه پیام های بازرگانی میان برنامه شروع می شود.

اگر جزء آن دسته از افرادی باشید که علاقه چندانی صرف تماشای تبلیغات نداشته باشید یقیناً پس از گذشت چند ثانیه کانال تلویزیونی مورد نظر را عوض می کنید. اما اگر این اتفاق دقیقاً در زمانی برایتان بیفتد که پشت چراغ قرمز راهنمایی و رانندگی یا در یک ترافیک سنگین گیر کرده باشید و چشم هایتان به قاب بنر تبلیغاتی برخورد کند قطع به یقین تا سپری شده زمان مورد نظر، تمامی تبلیغات روی بنر را مطالعه می کنید. به واقع در این مدت زمان این امکان برای شما وجود ندارد که پوستر بنر را از سر راه خود حذف کنید و برای اینکه حوصله تان از ترافیک سنگین به سر نرود مجبور خواهید شد آن را تماشا کنید. اینجا است که تأثیرگذاری تابلو اسپیس بر همگان واضح می شود.

معرفی انواع قاب بنر

قاب پوستر

چگونه مدل های متنوعی از انواع قاب بنر را سفارش دهیم؟ بایستی قبل از هر چیزی بدانید که قاب بنر تنها در نوع تابلو اسپیس خلاصه نمی شود. به عبارتی اسپیس بنر تنها نوعی از این تجهیزات تبلیغاتی پرکاربرد موجود در بازار است که از لحاظ کیفیت و قیمت گزینه بسیار مناسبی می باشد. به علاوه آنکه میزان زیبایی آن در مقایسه با سایر انواع قاب بنر و تاثیرگذاری بر روی مخاطبان بیشتر و گیراتر است. شکی نیست که یک نبر برای معرفی هر چیزی زمانی که توسط داربست های فلزی نمایشگاهی در معرض نمایش گذاشته شود تاثیرگذاری بستری دارد تا زمانی آن را به کمک طناب های طولی آویزان کنند. از طرفی هم آنچه که تاثیرگذاری یک نبر تبلیغاتی را در کنار کیفیت طرح و متن بر روی مشتریان تضمین می کند تکیه گاهی است که قرار است از آن برای آویزان شدن بنر استفاده شود. همچنین این تکیه گاه باید به گونه ای باشد تا پوستر تبلیغاتی را در برابر انواع عوامل محیطی و خارجی محافظت نماید. در ادامه شما را با انواع متنوعی از این تجهیزات که در حال حاضر در بازار موجود است آشنا خواهیم کرد:

بد نیست بدانید که تمامی این قاب ها از لحاظ جنس، کیفیت و اندازه با یکدیگر متفاوت هستند. از آنجایی که کیفیت و زیبایی در به دست آوردن محبوبیت و جذب دیدگاه مشتریان حرف اول را می زند بنابراین این نتیجه را می توان گرفت که قاب اسپیس بنر کاربردهای بهتر و بیشتری دارد.

فروش قاب بنر و اجاره قاب بنر

تابلو اسپیس بنر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهیم؟

همان طور که گفته شد تابلو اسپیس چارچوبی محکم و زیبا را برای انواع بنرها و پوستر های تبلیغاتی به وجود آورده و شرایطی را مهیا می سازد تا تمامی محتویات مندرج در این ابزارهای تبلیغاتی به بهترین شکل ممکن در معرض نمایش قرار داده شوند. از آنجایی که این محصول به آسانی توانسته صنعت و گرافیک را با یکدیگر گره بزند از این رو در برابر کیفیت و کارایی بارز آن، قیمت های بسیار ارزانی هم دارد. قیمت اسپیس اما در حالت کلی فاکتورهای بسیاری وجود دارند که در مشخص کردن قیمت نهایی این تجهیزات دخیل هستند. عواملی از قبیل متریال های به کار رفته در ساخت و تولید قاب، اندازه و ابعاد مورد نظر جهت ساخت آن و در نهایت نوسانات شدید بازار تماماً از جمله مواردی هستند که قیمت فروش اسپیس را مشخص می کنند.

تابلو اسپیس بنر

اجاره‌ی قاب بنر دیواری در شهر تهران

برای اجاره‌ی قاب بنر اسپیس در شهر تهران (اسپیس طهران) می‌تواند با کمترین هزینه در کوتاه‌ترین زمان برای هر طرحی که مد نظر شماست صورت گیرد که می توان با اجاره اسپیس، استفاده از سازه‌های مستحکم و زیبا را تجربه کرد و در صورت نیاز می توان با قیمتی مناسب آن را خریداری کرد.

جهت دیدن نمونه کارها از کانال تلگرام سازه پایا و کانال اینستاگرام سازه پایا و کانال آپارات سازه پایا مراجعه کنید.

 لطفا برای سفارش اسپیس فریم قاب بنر و اجاره قاب بنر با شماره 09123388600 و ۰۲۱۶۶۹۱۸۲۳۰ تماس بگیرید.