اسپیس فریم چیست؟

بناهای اسپیس فریم (space frame) فرم های هندسی منظمی را دارند ، که به صورت متحد در کنار یکدیگر قرار می‌گیرند و با تقسیم نیروی وارده به وسیله ی وزن بنا، در کنار استحکام غرفه ها از زیبایی خاصی بر خوردار هستند. اسپیس فریم یا این که همان داربست نمایشگاهی جزو امکانات و بنا های نمایشگاهی محسوب می‌شود. با ترکیب اسپیس فریم و داربست نمایشگاهی تازه می توان غرفه و بنا های نمایشگاهی متنوعی را تولید کرد. مفهوم اصلی اسپیس فریم کلمه ای انگلیسی است، این اسم به دلیل سازه ی ان در فضایی باز اسپیس فریم نام دارد . برای جواب به سوال اسپیس فریم چیست متن زیر را مطالعه نمائید.
البته میتوان از چادر نمایشگاهی هم برای پوشاندن اسپیس فریم هم استفاده کرد، که در این صورت سازه پایا در زمینه اجاره چادر هم فعال است.
اسپیس فریم هابه وسیله بست اسپیس به یکدیگر متصل هستند و ظاهری ،مقاوم و زیبایی را دارا است . و به واسطه صورت ساختار هندسی که دارند وزن خویش را در جهت های گوناگونی روی زمین ایجاد می کنند و این فرمان منجر استحکام اسپیس فریم ها میگردد و برای تولید گونه های اطراف تالار ،غرفه ،تابلو بنر و غیره مطلوب است.امید واریم توانسته باشیم ،جواب قابل قبولی به اسپیس فریم چیست خدمتتان عرض کرده باشیم.

اسپیس فریم نمایشگاهی

اسپیس فریم نمایشگاهی نوعی از بنا های نمایشگاهی میباشد . صورت بالا نمای کلی از این بنا را نشان می‌دهد. مطابق شکل فرم های اسپیس هندسی به صورت منظم در کنار هم قرار گرفته اند و تشکیل بنا اسپیس فریم را داده اند.غرفه اسپیس فریم ،در فضای باز یکی‌از دیگر شاخه های تخصصی صنعت امروزی غرفه سازی در معماری نوین است، به دلیل آنکه امروزه با توسعه و گسترش و پیشرفت تکنولوژی، دیگر هیچ نگرانی از بایت سرعت تولید و ساز ،و اجرا در غرفه سازی محسوب نیست.
ایجاد یک فضای کوچک و موقت همواره جزو دغدغه های بشر به شمار رفته که در دهه های گذشته به وسیله داربست این فضا فراهم می شد. اما با گذشت زمان و بررسی بیشتر داربست ها و پی بردن به ایمنی پایین آن ها، اسپیس توانست به عنوان گزینه مطلوب تری شناخته شود. این محصولات در واقع به عنوان سازه ای کاربردی و فوق العاده شناخته شده که جایگزین بسیار مناسبی برای داربست ها می باشد. در سال های اخیر میزان استفاده از این محصول در بسیاری از مراکز افزایش قابل توجهی یافته است.
در سال های اخیر مراکز و مجموعه های زیادی به منظور ارائه اسپیس تاسیس شده اند تا نیاز مردم از این محصول را بر طرف سازند. اما نیاز است تا هر فردی که قصد تهیه کردن این محصولات را دارد، اطلاعاتی را در رابطه با این محصول داشته باشد. کسب این اطلاعات می تواند تاثیر مستقیمی را در افزایش کیفیت خرید یا اجاره شما داشته باشد.

اسپیس فریم چیست؟

اسپیس فریم همان اسپیس فریم یا داربست نمایشگاهی است ؛ با این تفاوت که بسیار زیبا تر و تنوع پذیری بالای اسپیس فرم، این بنا را غیرقابل مقایسه با داربست میکند.اسپیس فرم درقطعات متفاوت ازجهت اندازه قابل تولید بوده وبوسیله اتصالاتی به اسم قفل یا این که بست اسپیسی به یکدیگر متصل میشوند .
اسپیس فریم به عنوان سازه ای مطلوب شناخته شده که قابلیت های زیادی در مقایسه با داربست دارد. در این سازه وزن وارد شده بر اسپیس به صورت متعادل به نقاط مختلف وارد می شود و به هیچ نقطه ای از سازه فشاری وارد نخواهد شد. توجه داشته باشید که این سازه از اصول هندسی پیروی کرده و به همین دلیل نیز به عنوان گزینه مناسب تری شناخته می شود. تنوع پذیری بالای این محصولات و همچنین ایجاد یک فضای شیک تر جزو اصلی ترین ویژگی های این محصول شناخته می شود.

اسپیس چیست؟

اسپیس به صورت مکعب توخالی است و در اندازه های مختلف تشکیل‌شده که درساختار (اسپیس فریم) ازلوله و مفتول، با قطرهای مختلف به کار گیری می شود، که استاندارد لوله با قطر۱ و مفتول ۵ ، در حین بنا از مفتول به طور برش های کوچک به گونه های هندسی با استفاده از جوش به کار می رود، که علاوه بر استحکام زیبایی، بنا را دو چندان می‌کند و هم از دید ساختاری از سایر بنا های شبیه اشکال غیر تکراری هستند. “اسپیس” واژه و کلمه ای لاتین در معنای فضاست که نامی قابل فهم برای بنا های فلزی سبک و قشنگ در ساخت محیط با طرح های هندسی منظم و گاهی نامنظم البته مفهومی است.

اسپیس فریم و طراحی ویژه

مهم‌ترین فاکتور بعداز ساخت مطلوب و کیفیت بالا اسپیس فریم، پباده سازی جهت کاربری های مختلف آن می‌باشد.

طرح ایده آل اسپیس فریم برنامه ای می‌باشد که :
۱- با کاربری به طور کامل تناسب داشته باشد.
۲- زیبایی بصری تماشاچی را تامین نماید.
۳- بعداز احداث استحکام کافی را داشته باشد.
۴- موقعیت باصرفه درحجم ساخت در نظر گرفته شود تا هزینه اضافی به مشتری اجبار نشود.

داربست نمایشگاهی چیست:
داربست نمایشگاهی همان گونه که از اسمش پیداست. گاها برای فعالیت هایی همانند برپا کردن غرفه و نمایشگاه در مکانی باز،ایجاد قاب برای بنر درون شهر و غیره بکارگیری میشود.
اسپیس فریم نمونه ای از داربست نمایشگاهی می‌باشد که بروز بوده و دارای قشنگی و مقاومت زیادی نیز می‌باشد

مزایا اسپیس:

سبک بودن اسپیس فریم و همچنین تحمل وزن های بسیار زیاد به عنوان دو مزیت فوق العاده اسپیس به شمار می رود. همچنین برای نصب آن ها نیاز به فردی متخصص نبوده و به راحتی می توان این سازه را باز یا بسته کرد. کیفیت اسپیس در مقایسه با سایر سازه ها بسیار بیشتر بوده و به شما امکان ایجاد یک فضای مطلوب را خواهد داد.

در بسیاری از نمایشگاه ها، به منظور غرفه سازی از اسپیس استفاده می شود که همین مسئله تاثیر زیادی را در استقبال گسترده مردم داشته است. لازم به ذکر است که توسط این محصول می توانید انواع مختلفی از سازه ها را ایجاد کنید. چرا که طراحی اسپیس به گونه ای بوده که به شما امکان ایجاد هر نوع سازه ای را خواهد داد. در بسیاری از کنسرت ها، جشن هایی مانند تولد، عروسی و … از اسپیس استفاده می شود.

اجزا تشکیل دهنده اسپیس

  1. لوله 16×1 آبکاری گالوانیزه با ضخامت گوشت یک

  2. مفتول 5 مسوار

چرا ما از اسپیس فریم استفاد می کنیم

مهم‌ترین فاکتور بعداز ساخت مطلوب و کیفیت بالا اسپیس فریم، پباده سازی جهت کاربری های مختلف آن می‌باشد.

طرح ایده آل اسپیس فریم برنامه ای می‌باشد که :

۱- با کاربری به طور کامل تناسب داشته باشد.

۲- زیبایی بصری تماشاچی را تامین نماید.

۳- بعداز احداث استحکام کافی را داشته باشد.

۴- موقعیت باصرفه درحجم ساخت در نظر گرفته شود تا هزینه اضافی به مشتری اجبار نشود.

 

اسپیس یا داربست نمایشگاهی چیست:

 

داربست نمایشگاهی همان گونه که از اسمش پیداست. گاها برای فعالیت هایی همانند برپا کردن غرفه و نمایشگاه در مکانی باز،ایجاد قاب برای بنر درون شهر و غیره بکارگیری میشود.اسپیس فریم نمونه ای از داربست نمایشگاهی می‌باشد که بروز بوده و دارای قشنگی و مقاومت زیادی نیز می‌باشد

توضیحات جامع درباره اسپیس فریم

اسپیس یا همان اسپیس فریم ابزاری برای ساخت و ساز های موقتی تبلیغاتی به حساب می آید.
توسط اسپیس شما خواهید توانست به آسانی مدل های سازه های موقت از جمله تابلو بنر،سن و استیج،قاب بنر،سالن های دائم و موقت و غرفه نمایشگاهی را ایجاد کنید.
اسپیس با ویژگی های منحصر بفرد خود امکان اجرا کردن انواع گوناگون طرح ها را امکان‌پذیر می‌کند.
اسپیس به هم پیوند میخورد و این مزیت باعث میشود تا به راحتی بتوان با بکارگیری از اسپیس شکل‌های گوناگون فیزیکی را ایجاد می کند.
تولید و ساخت اسپیس فریم در کارگاه ها:
اسپیس فریم ها در کارگاه‌ها ساخته می‌گردند. ماده اولیه آنان خیلی سبک بوده و به شکل فلزی و استوانه‌ای می‌باشد. در گام اولیه، طراحان مقدار مقاومت هر قطعه را معلوم کرده و بعد از آن، اپراتورهای جوش و برشکار، قطعه ها را در مقیاس‌هایی که از قبل مشخص شده است (مابین ۳۰ الی ۴۰۰ سانتی متر) فراهم می نمایند. بخواهیم به طور تخصصی بگوییم، هر قطعه آماده گردیده یک خرپای کوچک میباشد که نهایتا، توسط یک سری بست مختص، به هم اتصال داده می شود و سازه ای واحد را شکل می دهد. چیزی که کیفیت پایانی اسپیس فریم را معلوم می کند، تعیین ماده اولیه کیفیت دار و استاندارد،استفاده از سامانه جوش منظم و دقیق و علمی و استفاده از اپراتورهای باتجربه خواهد بود.
باید دقت داشت که در این مرحله می شود نسبت به طراحی کردن اسپیس فریم‌های منحنی (Curve) یا قوس دار اقدام نمود.

نصب اسپیس فریم

از جمله مواردی ک باعث شده هم اکنون اسپیس فریم در میان غرفه داران و همینطور پیمانکاران تولید فضاهای موقت به چشم بیاید، نصب اسپیس فریم است

نصب اسپیس فریم در پایین ترین زمان ممکن انجام میشود.

اسپیس برای متصل شدن به یکدیگر نیاز به بست اسپیس دارد که به آسانی قابل متصل شدن است.

اما برای پروژه هایی که بزرگ هستند برای فضا سازی و همچنین ایجاد سالن های موقت در مقادیر بزرگ،کار نصب اسپیس فریم بهتر میباشد توسط نصاب هایی که تجربه کافی دارند صورت بگیرد.نصب اسپیس فریم بایستی بر اساس نقشه صورت گیرد.

سرعت در ایجاد و اجرای اسپیس فریم:

-امکان نصب کردن و باز کردن راحت سازه اسپیس فریم برای ایجاد غرفه نمایشگاهی

-حمل و نقل راحت و همچنین بارگیری آسان سازه اسپیس فریم

-بکار گیری در هر شرایط اب و هوا در تمام نقاط کشور

اجاره یا خرید اسپیس فریم

در سال های اخیر مراکز و موسسات زیادی به منظور ارائه اسپیس تاسیس شده اند که برخی از آن ها در این زمینه موفق تر عمل کرده اند. در واقع این مراکز با هدف ارائه خدماتی مطلوب توانسته اند دستاورد های بزرگی را کسب کنند. شما نیز می توانید با مراجعه به مجموعه ما از خدمات متنوعی در رابطه با این محصول بهره مند شوید. در وب سایت ما اطلاعات زیادی در رابطه با اسپیس به شما ارائه شده تا بتوانید با اطلاعاتی جامع نسبت به تهیه آن بپردازید.