جدول قیمت فروش و اجاره سن و استیج

مشخصات سن و استیج قیمت فروش سن و استیج قیمت اجاره سن و استیج
سن و استیج 3X2
3500000
سن و استیج 4X2
3500000
سن و استیج 7X2
4500000
سن و استیج 2X2
3500000
سن و استیج 5X2
4000000
سن و استیج 6X2
480000

فروش و اجاره استیج اسپیس

خدمات اجاره استیج

استیج سازه‌ای است که برای پررنگ سازی یک بخش از محیط نسبت به بخش ‌های دیگر به کار گرفته میشود. استیج معمولاً در همایش ‌ها و مراسمات گوناگون مورد استفاده قرار می‌گیرد و طوری طراحی ‌شده که در دیدرس سایر بخش‌ های سالن قرار داشته باشد و توجه افراد را به ‌راحتی به سمت خودش جذب کند. ما در این محتوا قصد داریم برای شما در رابطه با اجاره استیج اسپیس صحبت کنیم و به شما بگوییم که چگونه می‌توانید با استفاده از خدمات اجاره استیج به‌ راحتی و بدون هیچ‌ گونه مشکلی همایش ‌های خودتان را پیش ببرید. شما ممکن است برای اهداف گوناگونی از خدمات اجاره استیج بهره ببرید. معمولاً استیج برای خدمات رسانی در زمینه اجاره استیج عروسی، اجاره استیج نمایشگاهی، اجاره استیج مذهبی، اجاره استیج کنسرتی و … مورد استفاده قرار میگیرد. اگر شما نیز قصد دارید بیشتر در رابطه با  روند اجاره و قیمت اجاره استیج اطلاعاتی کسب کنید، به شما پیشنهاد می‌کنیم ما را تا انتهای این محتوا همراهی کنید.

در چه زمینه‌ هایی می توان از خدمات اجاره استیج بهره گرفت؟

همان ‌طور که پیش‌تر نیز برای شما گفتیم، زمینه‌ های گوناگون و متفاوتی وجود دارند که ممکن است برای خدمات ‌رسانی به اجاره استیج نیاز داشته باشند‌. برای مثال عروسی ‌ها، تولد ها، سایر جشن ‌ها، عزاداری‌ ها، نمایشگاه‌ ها، کنسرت‌ های محلی و … مواردی هستند که مطمئنا با استفاده از اجاره استیج آماده شکیل‌تر و باکیفیت‌تر برگزار خواهند شد. شما می‌توانید با اجاره استیج هلندی یا استیج معمولی، به ‌راحتی و بدون هیچ ‌گونه مشکلی نیاز خودتان را به این محصول شگفت ‌انگیز برطرف سازید و مراسم بهتری داشته باشید. 

اجاره استیج

بررسی مزایای استفاده از خدمات اجاره استیج

با استفاده از انواع استیج ، شما می‌توانید از مزایای شگفت ‌انگیزی بهره ببرید. بیایید با یکدیگر مواردی را بررسی کنیم که می‌توانند در دسته مزایای اجاره استیج قرار بگیرند.

منعطف بودن 

شرکت‌ های خدمات‌ دهنده ای که در زمینه اجاره استیج ها فعالیت می‌کنند، معمولاً انواع گوناگون استیج را در اندازه‌ های متفاوتی به‌ صورت آماده و پیش‌ ساخته تهیه کردند. همین موضوع به شما کمک می‌کند در سریع‌ترین زمان ممکن و از طریق راحت‌ترین روش ‌ها به استیج مورد نظر خودتان دسترسی داشته باشید و از آن بهره ببرید.

 دوام بالا 

اجاره استیج اسپیس فریم  یا همچنین استیج هلندی  به شما کمک می‌کند تا از یک محصول با دوام و نسبتاً خوب بهره ببرید‌. به‌ طور کلی اسپیس فریم‌ ها به دلیل ویژگی‌ های ساختاری منحصر به فردشان، می‌توانند وزن بالایی را تحمل کنند. همین موضوع باعث شده تا افراد بتوانند بدون هیچ‌ گونه نگرانی و دغدغه فکری، از انواع متفاوت استیج ها بهره ببرند و مراسم‌ های خودشان را برگزار کنند. 

 ایمنی بالا

اجاره استیج اسپیس فریم، خیال شما را از بابت امنیت مراسم راحت می‌کند. فاکتور ایمنی یکی از مهم‌ترین فاکتور هایی است که هنگام اجاره باید به آن دقت داشته باشید. خوشبختانه در حال حاضر استیج ها طوری طراحی می‌شوند که ایمنی مناسبی داشته باشند. علاوه ‌بر این موارد، شما قبل‌ از اجاره می‌توانید در رابطه با نوع برگزاری مراسم و ابزارآلات و تعداد افرادی که قرار است روی استیج بایستند تحقیق کنید و بعد یک محصول مناسب و ایمن را انتخاب کنید. 

زیباتر کردن دکوراسیون 

علاوه ‌بر این که با استفاده از خدمات اجاره استیج شما می‌توانید یک بخش سالن را در مرکز توجه قرار دهید، استیج ها می‌توانند در زیباتر شدن دکوراسیون محل برگزاری مراسم نیز تاثیر گذار باشند. زیباسازی در حال حاضر جزو فاکتور های بسیار مهم هنگام برگزاری همایش ها است. شما می‌توانید با استفاده از استیج، به‌ راحتی به این مهم دست پیدا کنید و فضای مراسم و دکوراسیون سالن آن را تا آنجا که می‌توانید زیباتر کنید. با زیباسازی فضا، شما می‌توانید انرژی مثبت زیادی را به مخاطبین و میهمانان خودتان هدیه دهید. 


سرعت زیاد در نصب

با استفاده از خدمات اجاره استیج، شما می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن استیج مورد نظر خود را انتخاب کنید، آن را به محل مراسم انتقال دهید و بعد با سرعت بسیار بالای استیج را نصب کنید و از آن بهره ببرید. سرعت بسیار بالا برای نصب انواع متفاوت استیج ها به شما کمک می‌کند تا در زمان خود صرفه‌ جویی کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن دکوراسیون مورد نظر خودتان را بچینید. 

کیفیت بالا 

معمولاً برای طراحی و تولید استیج ها  از مواد اولیه بسیار با کیفیتی استفاده می‌شود. درصد زیادی از استیج هایی که در حال حاضر طراحی و تولید می‌شوند، با اسپیس فریم ساخته شده‌اند. اکثر شما با سازه‌ های اسپیس فریم آشنایی دارید. این سازه ها در نمایشگاه ‌ها، تکیه‌ ها، ایستگاه ‌های صلواتی و … استفاده نسبتاً گسترده‌ای دارند. با این که اسپیس فریم یک نوع سازه است، اما بدون هیچگونه روکش خاصی، بسیار زیبا است. اگر فاکتور زیبایی برای شما مهم می‌باشد و نمی‌خواهید از هیچ ‌گونه روکش جداگانه روی استیج بهره ببرید، اجاره استیج اسپیس فریم بهترین گزینه است.

چرا باید استیج را اجاره کنیم؟

دلایل گوناگون و متنوعی وجود دارند که ممکن است شما را قانع کند به اجاره استیج بپردازید. مورد اول که می‌تواند در دسته این دلایل قرار بگیرد، هزینه‌ی نسبتاً مقرون ‌به‌ صرفه اجاره است. شما برای خرید استیج باید هزینه‌ های نسبتاً بالایی را بپردازید، اما می‌توانید با اجاره این محصول، در هزینه ‌های خودتان صرفه ‌جویی بسیار زیادی داشته باشید. از طرف دیگر شما نیاز دائمی به استیج ندارید و ممکن است تنها برای برخی از مراسم ‌های خود به این محصول نیاز داشته باشید. شرکت ‌های خدمات ‌دهنده نیز انواع گوناگون و متفاوت استیج ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. پس چرا باید بی‌خودی هزینه اضافه‌ای را خرج کنید؟ علاوه ‌بر این موارد، شما برای نگهداری از این محصول، به فضای نسبتاً زیادی نیاز دارید. پس به‌ جای خرج هزینه زیاد و خرید استیج، بهتر است به شرکت ‌های خدمات ‌دهنده در این زمینه مراجعه فرمایید و با اجاره استیج نیاز خود را به این محصول به ‌طور کامل برطرف سازید.

جمع‌بندی 

اگر به‌ دنبال اجاره استیج در تهران و کرج هستید، می‌توانید از خدمات ما بهره ببرید. استیج هایی که ما آن‌ ها را به مشتریانمان ارائه می‌کنیم، محصولات بسیار با کیفیتی هستند و از امنیت خوبی نیز برخوردارند. علاوه ‌بر این موارد، شما می‌توانید با استفاده از خدمات پشتیبانی سایت ما، به‌ راحتی و بدون هیچ‌ گونه مشکلی با پشتیبانی ارتباط بگیرید و با صحبت با کارشناسان متخصص، محصول مورد نظر خودتان را تهیه کنید و از آن بهره ببرید. ما مقرون ‌به ‌صرفه‌ترین، باکیفیت‌ترین، سریع‌ترین و متنوع‌ترین خدمات اجاره استیج را در تهران و کرج به مشتریانمان ارائه می‌دهیم.