قیمت اسپیس فریم

سازه‌های زیر یک متر بر حسب تعداد محاسبه می‌گردد.

سازه‌های زیر یک متر بر حسب تعداد محاسبه می‌گردد.

15سانتی30 سانتی50 سانتی60 سانتی66 سانتی70 سانتی
280.000 تومان320.000 تومان340.000 تومان350.000 تومان350.000 تومان350.000 تومان

با متریال 16*1 – مسوار 5 – جوش co2 – آبکاری گالوانیزه

لیست قیمت اسپیس فریم 1402قیمت
اسپیس فریم z متر طول 380.000 تومان
اسپیس فریم z پررکاب متر طول400.000 تومان
اسپیس فریم کرو (منحنی) متر طول430.000 تومان
اسپیس فریم تمام لوله متر طول420.000 تومان
اتصال بست پروانه‌ای با پیچ و مهره هر عدد28.000 تومان

قیمت اسپیس فریم نمایشگاهی

قیمت اسپیس فریم به عوامل و متغیرهای مختلفی وابسته است. لیست کاملی از انواع اسپیس‌فریم را به همراه قیمت هر شاخه اسپیس، می‌توانید با شماره‌گیری و یا مراجعه به لینک فروش اسپیس فریم دریافت کنید. در این بخش علاوه بر بررسی عوامل تاثیر گذار در قیمت هر متر اسپیس این نوع سازه‌ها سعی داریم دلیل نوسانات به وجود آمده در هزینه ی نهایی این محصولات را مورد بررسی قرار دهیم و در بخش آخر راهی برای تهیه‌ی این محصولات به قیمت بسیار ارزان را برای شما معرفی کنیم.
اگر چه اسپیس فریم ها شبیه و یا شکل بهبود یافته ی داربست های قدیمی است ولی به دلیل داشتن ویژگی های متمایز و البته مزیت های ویژه توانسته است جایگزین بسیار مطلوبی گردد و امروزه به طور وسیع تولید و مورد استفاده قرار گیرد.
شرکت تولیدی سازه پایا در نظر دارد با تولید این محصول در عالی ترین کیفیت ، قیمت مناسبی را برای خریداران سازه های اسپیس فریم پیشنهاد دهد.
با توجه این که قیمت فروش اسپیس در مقایسه با کارایی و ویژگی های موجود بسیار مناسب و مطلوب می باشد. شما می توانید زیبایی و ظرافت را در سازه های خود به بالاترین میزان به دست آورید .
در کنار فروش و اجاره اسپیس فریم فروش و اجاره چادر هم داریم. چادر نمایشگاهی برای پوشاندن دورتادور و سقف غرفه اسپیس فریم مناسب است.

خرید اسپیس ارزان

با ما همراه باشید تا ابتدا دلیل وجود نوسانات زیاد را مورد بررسی قرار دهیم و سپس روشی برای خرید ارزان این محصولات را به دست آوریم. اگر مواد اولیه ی به کار رفته در تهیه ی هر متراسپیس فریم ارزان باشد. تردیدی نیست که محصول نهایی نیز به قیمت ارزان به فروش خواهد رسید.خرید بدون واسطه یکی از مهم ترین از عوامل خرید ارزان میباشد.

لیست قیمت اسپیس فریم سازه پایا 1402 خردادماه

قیمت هرشاخه اسپیس

قیمت هر شاخه اسپیس بر اساس فی واحد و مقطوع سازه محاسبه میگردد. این محاسبه بدین صورت میباشد که بهای واحد در طول سازه ضرب میگردد. بدین ترتیب هر چه طول شاخه بیشتر باشد قیمت هر شاخه اسپیس بالا تر می رود. قیمت شاخه اسپیس با در نظر گرفتن فی واحد میتواند متغییر باشد. بطور مثال: قیمت هر شاخه اسپیس فریم 2 متری 520.000 تومان میشود.

دلیل نوسانات در قیمت اسپیس فرم

نوسان موجود در هزینه اسپیس فریم به یکی از مشکلات اصلی در سال های اخیر تبدیل شده است.
از جمله مهمترین عاملی که سبب ایجاد نوسان در قیمت اسپیس فرم می شود را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قیمت آهن
  • هزینه ی آبکاری
  • هزینه حمل نقل
آبکاری گالوانیزه یکی از عاملی که سبب ایجاد نوسان در قیمت اسپیس فریم

پوشش استفاده شده برای اسپیس فریم می تواند رنگ کوره ای و یا آبکاری باشد. اگرچه گزینه ی  آبکاری می تواند کیفیت مطلوبتری را به وجود آورد ولی قیمت اسپیس فرم در این حالت نسبتا بیشتر خواهد بود.
در حالت کلی می توان عوامل تاثیر گذاری بر قیمت اسپیس را می توان به صورت زیر ارزیابی کرد:
الف. نوع آهن به کار رفته  در ساخت اسپیس نقش مهمی در قیمت نهایی دارد .
ب. نوع مواد آبکاری استفاده شده در قیمت اسپیس تاثیر بسیاری دارد .
ج. نوع جوش 2 CO به کار رفته برای تهیه ی اسپیس می تواند تا حدودی قیمت نهایی را کنترل کند.
شما با هر بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید از اسپیس فریم های ویژه بهره مند شود. از آنجا که قیمت آن با توجه به شرایط بسیار زیاد روز به روز متغیر است به ناچار قیمت اسپیس فریم نهایی نیز تغییر خواهد کرد ولی ناگفته نماند قیمت این محصولات د‌ر مقایسه با کارایی و زیبایی ظاهری آن برای ساخت غرفه بسیار  معقول و مناسب می باشد.

عوامل موثر در قیمت هر متر اسپیس

عوامل مختلفی در هزینه اسپیس دخیل می باشد، از جمله مهمترین عوامل می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • مواد اولیه ی به کار رفته
  • نوع پوشش استفاده شده در ساخت این محصول
  • سازه اسپیس استفاده شده
  • متراژ درخواستی
  • بهره مندی از انواع خدمات نصب

موارد یاد شده می تواند به طور قابل ملاحظه ای قیمت اسپیس فریم را تحت کنترل داشته باشد و همین امر سبب شده است نوسانات بسیاری را در قیمت نهایی این محصول مشاهده کنیم . برای اطلاع از قیمت روز اسپیس فریم تردید نکنید هم اکنون با بخش فروش شرکت تولیدی سازه پایا در ارتباط باشید.
در نظر داشته باشید زمانی که این محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه از شرکت تولیدی دریافت می کنید.در این زمان قیمت اسپیس فرم بسیار معقول و ارزان خواهد بود. ولی زمانی که خرید این محصولات از واسطه انجام گردد هزینه ی بیشتری را می تواند به شما تهمیل کند.البته در این راستا برخی از افراد سودجو انواع مختلفی از این محصولات را از شرکت های تولیدی دریافت کرده  و تحت عنوان محصولات خارجی و با کیفیت قیمت بیشتری را درخواست می کنند .
به خاطر همین توصیه ی ما آن است همواره سعی کنید این محصولات را به طور مستقیم و بدون واسطه خریداری نمایید. از این روش شما از قیمت اسپیس ارزان بهره‌مند می شوید. شکی نیست واسطه های فروش برای کسب سود قیمت بیشتری را به خریدار پیشنهاد می کنند. چرا این محصولات را به طور مستقیم از تولید کننده خریداری نمی کنید تا هم از کیفیت محصول مطمئن باشید و هم قیمت اسپیس ارزان نصیب شما باشد؟

قیمت هر متر اسپیس فریم

قیمت اسپیس ارزان را تنها با خرید این محصول از شرکت های تولیدی می توانید به دست آورید. شما با خرید از تولید کنندگان از مزیت قیمت هرشاخه اسپیس ارزان بهره مند میشوید. برای ایجاد انگیزه ی بیشتر در هموطنان عزیز برای حمایت از کالای ایرانی مسئولان و مدیران شرکت تولیدی سازه پایا سعی کرده اند محصولی مرغوب و با کیفیت را به قیمت ارزان به دست مشتری برسانند، به همین دلیل اگر به دنبال قیمت هر متر اسپیس فریم ارزان هستید می توانید با اطمینان کامل از محصولات فروشگاه شرکت اسپیس سازان بهره مند شوید.
خدمات نصب و همچنین تجهیزات اسپیس فریم می توانید قیمت هر شاخه اسپیس فریم نهایی را تغییر دهد. ولی این تغییر بسیار معقول و مناسب خواهد بود. در مورد قیمت اسپیس فریم لازم به ذکر است اگر بودجه ی کافی را ندارید می توانید گزینه ی اجاره فریم اسپیس را در اولویت خود قرار دهید.
فرصت اجاره ی این محصولات نیز برای مشتریان عزیز فراهم است. البته اگر قصد آن را دارید که به طور وسیع از فریم اسپیس برای ساخت و تهیه ی غرفه ها استفاده کنید اگرچه قیمت هر متر اسپیس فریم برای خرید نسبت به اجاره ی آن بیشتر خواهد بود. ولی برای دراز مدت بسیار مقرون به صرفه است.
به شما پیشنهاد می کنیم از گالری اسپیس فریم های موجود در صفحه ی اصلی وب سایت مان دیدن کنید. می توانید اطلاعات کامل در مورد مشخصات و قیمت اسپیس نیز می توانید با همکاران ما در بخش فروش در ارتباط باشید.

ناگفته نماند زمانی که مشتری سفارش ویژه ای را طبق نیازهای موجود برای تهیه ی اسپیس فریم در نظر دارد ممکن است قیمت اسپیس با توجه به درخواست های یاد شده بیشتر یا کمتر باشد . اطلاعات کامل را همکاران ما در اختیار شما قرار خواهد داد.

لیست قیمت اسپیس فریم کمتر از یک متر 1402 خردادماه

قیمت اجاره اسپیس

درصورت نداشتن نیاز دائمی به سازه های اسپیس فرم مجموعه سازه پایا شرایط خرید اسپیس فریم و اجاره سازه ی فوق را نیز فراهم آورده. در این رابطه برای داشتن قیمت اجاره اسپیس فریم با ما تماس بگیرید. شما به راحتی میتوانید از خدمات گسترده ما بهره مند گردید.

لیست قیمت اسپیس فریم کرو (منحنی) 1402 خرداد ماه

قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران 

قیمت اجاره اسپیس فریم در تهران (اسپیس طهران) به متراژ و نوع کار بستگی دارد. در کارهای کوچک و خرد اصولا قیمت به صورت چکی محاسبه میگردد. به این صورت که یک قیمت کلی بابت انجام کل کار و تمامی هزینه های جانبی آن به مشتری داده میشود. این راه حل برای پوشش هزینه و انجام تمامی کارهای مرتبط مشتری بسیار مفید است.
لطفا برای سفارش اسپیس فریم با شماره 3388600-0912 تماس بگیرید.

اپیس فریم دیجی کالا

یکی از روشهای فروش اجناس در فضای مجازی فروش در دیجی کالا و وبسایتهای مشابه است. اما برخلاف اینکه در اکثر موارد شرایط خوبی را برای فروشنده فراهم میکنند. فروش سازه های نمایشگاهی یا اسپیس فریم در بستر دیجی کالا موفق که نبوده میتوان گفت شکست خورده میباشد. حال با هم به دلایل مختلف اینکه چرا نمیتوان از دیجی کالا اسپیس فریم خرید کرد میپردازیم.
یکی از دلایل ضعیف بودن فروش اسپیس فریم در دیجی کالا این است که اسپیس فریم یک سازه وابسته به اپراتور نصب است و حتما باید از یک اپراتور وارد و کار بلد در زمینه نصب اسپیس فریم استفاده کردمورد بعدی عدم موفقیت فروش اسپیس فریم در دیجی کالا نیاز به محاسبه برای هر سازه ساخته شده با اسپیس فریم میباشد و با توجه به تنوع زیاد در اندازه و سایز اسپیس فریم های تولیدی به واقع امکان فروش در دیجی کالا وجود ندارد.
اگر هم بخواهیم این سازه را در بستر دیجی کالا بفروش برسانیم بدلیل زیاد بودن نمونه ها و تعداد زیادصفحات عملا خریدار دچار سردرگمی شده و موفق به زیاد بودن نمونه ها و تعداد زیاد صفحات عملا خریدار دچار سردرگمی شده و موفق به یک خرید خوب نخواهد شد.
یکی دیگر از موارد مشکل ساز در فروش دیجی کالا برای اسپیس فریم نبود نقشه مناسب برای هر سازه میباشد فلذا با توجه به اینکه حتی ساده ترین سازه های تولید شده با اسپیس فریم نیازمند نقشه مناسب میباشد تا علاوه بر زیبایی ظاهری کار استحکام مناسب را نیز داشته باشد.
در بستر دیجی کالا این امکان وجود ندارد که کاربر بتواند نقشه داشته باشد و یا تعداد شاخه های مورد نیاز خود را در سایز های مختلف کنار هم دیده و امکان انتخاب داشته باشد. لذا متاسفانه دیجی کالا امکان فروش اسپیس فریم را نداشته و در صورت اضافه کردن این سازه، به اقلام فروش نیز هم خود درگاه و هم خریدار دچار مشکل خواهند شد.
لذا بهترین روش خرید اسپیس فریم مراجعه به سایت شرکت تولیدی سازه پایا است و با یک تماس تلفنی امکان بهرهگیری از تجربه فنی کارشناسان فروش و طراحی و ارائه بهترین نقشه برای سازه مورد نظر مشتری وجود نخواهد داشت.