ساخت سوله چهار کرو یا منحنی در پروژه پارکینک موقت


سوله اسپیس

اگر شما هم به دنبال ایجاد فضای موقت یا دائمی هستید که هم جذابیت بصری آن بالا باشد و هم اینکه عملکرد منحصر به فرد داشته باشد، می‌ توانید از سازه های اسپیس استفاده کنید. با استفاده از سازه های اسپیس می توانید اقدام به ساخت سوله اسپیس به صورت دائم یا موقت نمایید. سوله های اسپیس از نمونه سازه های موقت یا دائم هستند که می‌ توان آنها را سفارشی برای مکانهای مختلف مورد نظر آماده نمود. گسترش  سازه های مختلف برای ساخت سوله اسپیس باعث شده است تا قیمت فروش انواع مختلف از متریال آنها متفاوت گردد.  اما با این حال همچنان سوله های اسپیس از بهترین سازه ها برای ساخت فضاهای موقت یا دائمی هستند. این سوله ها مزایای زیادی برای استفاده دارند. مهمترین مزیت استفاده از سوله اسپیس پوشاندن آنها با متریال مختلف است. اگر شما به یک فضای بزرگ با یک پوشش موقت نیاز دارید، می‌ توانید از سازه های اسپیس استفاده کنید.

مزیت های سوله اسپیس در ساخت سوله های موقت و دائم

در واقع با استفاده از انواع سازه اسپیس، می توان سوله های موقت و دائم را ساخت.  به این خاطر که این نوع محصولات قابلیت نصب سریع و مقرون به صرفه دارند. اگر آماده سازی مقدماتی آنها انجام شود، نصب و ساخت این نوع سازه ها بسیار سریع و مقرون به صرفه انجام می گردد. در مدت زمان کوتاه می توان سوله اسپیس را با استفاده از سازه های اسپیس به وجود آورد. به هنگام استفاده از سازه های اسپیس به هنگام ساخت سوله های موقت و دائم، می توان آنها را با گزینه‌ های بی پایان طراحی نمود.

 افرادی که در زمینه ساخت سوله با سازه اسپیس فعالیت می کنند، با اندازه گیری دقیق فضا می توانند این سوله ها را بسازند. این اشخاص  متناسب با نیاز افراد سبک، شکل و همچنین رنگ و علائم مورد نیاز برای ساخت سوله موقت یا دائم را با استفاده از سازه اسپیس طراحی نمایند. ضمن اینکه ساخت سوله اسپیس با سازه هایی از این جنس، سبب می شود تا بتوان به راحتی سوله ها را پارتیشن بندی نمود. البته برای ساخت سوله های اسپیس حتماً باید ساختار آنها ماهرانه طراحی شده باشد تا فضای ایمن و کاربردی به وجود آید. این سوله ها در مقابل زلزله با ریشتر بالا هم مقاومت خوبی دارند. 

بهترین مرکز اجاره و فروش سوله

بهترین مرکز اجاره سوله اسپیس و فروش سوله اسپیس در تهران و کرج، آماده خدمت رسانی به مشتریان است.

هزینه های اولیه برای ساخت سوله موقت و دائم با استفاده از سازه اسپیس

برای ساخت سوله اسپیس هزینه های متعددی را باید در نظر گرفت. این هزینه ها شامل هزینه‌ های اولیه  متفاوت هستند. هزینه ها شامل اسکلت فلزی سوله، هزینه خرید مصالح اولیه ساخت، هزینه های حمل و نقل و همچنین هزینه نصب و برپایی سوله می باشند. هر کدام از این موارد، تاثیر مستقیم در برآورد هزینه ها برای ساخت سوله موقت و دائم با استفاده از سازه اسپیس دارند. البته که موارد دیگری مثل کیفیت مصالح، نوع کاربری و همچنین موقت یا دائمی بودن سوله هم عامل های دیگری در تعیین هزینه برای ساخت سوله اسپیس هستند.  تاسیساتی که برای گرمایش و روشنایی این سوله ها به کار برده می شود نیز در تعیین هزینه ها تاثیر زیادی می گذارد. 

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *