اسپیس فریم دست دوم

اسپیس فریم دست دوم یا اسپیس فریم کارکرده همان کارایی اسپیس فریم های نو را برای شما خواهند داشت. با این تفاوت که قیمت اسپیس فریم دست دوم بسیار ارزان تر میباشد. خرید اسپیس دست دوم به صورت عمده و جزئی در سازه پایا انجام میگردد. اسپیس دسته دوم با کارآیی زیادی که دارا میباشد جایگزین مناسبی برای دسته اول آن میباشد.
اگر به دلایل مالی امکان خرید اسپیس فریم های نو را ندارید نگران نباشید. ما سعی کرده ایم با خرید اسپیس فریم دست دوم از مشتریان فرصت مطلوبی برای دیگر مشتریان به وجود آوریم. در این حالت شما می توانید با هزینه ی بسیار کمتری این محصولات را خریداری کنید.
اسپیس فریم کاربرد وسیعی در ساخت غرفه های نمایشگاهی و البته برخی از فضاها برای برگزاری مراسم و افتتاحیه های گوناگون دارد. به دلیل سبک بودن سازه و از همه  مهمتر نصب آسان و تنوع وسیع در ابعاد و سایز توانسته است گزینه ی بسیار محبوبی باشد. به همین دلیل امروزه تقاضای بسیار زیادی برای تولید انواع اسپیس فریم ها در بازار موجود است.
با توجه به تورم اقتصادی نیز شاهد نوسان قیمت قابل ملاحظه ای در فروش این نوع محصولات هستیم. به همین دلیل سعی کرده ایم برای کاهش قیمت و همچنین ایجاد فرصت برای استفاده از این محصولات، اسپیس فریم دسته دوم را به عنوان گزینه ی دیگر در اختیار خریداران قرار دهیم.
در کنار فروش اسپیس فریم نو و دست دوم، سازه پایا در زمینه فروش و اجاره چادر نمایشگاهی هم فعال است. میتوان دیواره ها و سقف اسپیس های نصب شده را با چادر پوشاند.جهت خرید و اجاره چادر با تماس بگیرید.

مزیت خرید کارکرده

اگر بودجه ی کافی را ندارید به آسانی می توانید این محصولات را در اولویت خود قرار داده و از مزیت آنها بهره مند شوید. بدون استفاده از اسپیس فریم ها ساخت و برگزاری غرفه های نمایشگاهی ممکن به نظر نمی رسد، همچنین این محصولات به دلیل داشتن طرح های مختلف فضای ایجاد شده در یک غرفه ی نمایشگاهی را زینت می بخشد و همین امر گام بسیار موثری در جذب افراد خواهد داشت.

خرید اسپیس فریم کارکرده

برای خرید اسپیس دست دوم و یا خرید اسپیس کارکرده هم اکنون می توانید به صفحه ی اصلی وب سایتمان مراجعه کرده و گزینه ی  خرید اسپیس فریم کارکرده را جستجو کنید. و یا تماس با شماره تلفن ثابت ۰۲۱۶۶۹۱۸۲۳۱ و شماره موبایل ۰۹۱۲۳۳۸۸۶۰۰ اطلاعات کامل در مورد مشخصات و البته قیمت محصول در اختیار شما قرار می گیرد.
خرید اسپیس کارکرده توسط سازه پایا در هر متراژی انجام میگردد.سازه پایا با  سازه های کارکرده مشتریان را خریداری مینماید. سازه پایا با انبار  محصولات خریداری شده در محل خود،همیشه محصولات کارکرده را موجود دارد.

اسپیس-فریم-دست-دوم

کیفیت اسپیس کارکرده

با یک مقایسه ی بسیار ساده قابل ملاحظه است که قیمت اسپیس فریم دست دوم در مقایسه با اسپیس فریم نو بسیار مقرون به نظر می رسد. البته کارایی این محصول نیز قابل توجه است.
ممکن است تصور کنید با خرید اسپیس فریم دست دوم احتمال این موجود است که کیفیت نامطلوبی در اختیار شما قرار گیرد. در رابطه با این موضوع بهتر است بگوییم همه ی اسپیس فریم کارکرده موجود در لیست فروشگاه اینترنتی ما از لحاظ کیفیت کارایی بسیار مطلوبی دارند. در اکثر مواقع علت فروخته شدن آنها به عنوان اسپیس فریم دسته دوم این است که دارندگان این محصولات به دلیل تغییر در فضای غرفه و یا دستیابی به طرح های جدید آن ها را فروخته اند. در واقع شما با خرید از سازه پایا یک محصول سالم را خریداری خواهید کرد.
اطلاعات کامل در مورد خرید اسپیس فریم دست دوم را نمی توانید بر روی وب سایت مان مشاهده کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با ما در ارتباط باشید.
خرید محصولات دست دوم به ویژه زمانی که بودجه ی کافی موجود نیست گزینه ی بسیار مناسبی است. ولی ما برای رفاه و رضایت مشتریان گزینه ی دیگری تحت عنوان اجاره ی اسپیس فریم دسته دوم را نیز در نظر گرفته ایم. بله درست شنیده اید اجاره ی اسپیس فریم دسته دوم هم هزینه ی بسیار پایینی درخواست می کند. و به شما اجازه می دهد برای غرفه های مختلف محصولات متفاوتی را در نظر بگیرید.

اجاره اسپیس فریم دست دوم

گزینه ی اجاره اسپیس فریم دست دوم به ویژه برای افرادی مناسب است که برای اولین بار  قصد استفاده  از اسپیس فریم  را دارند ویا برای افرادی مناسب است که با توجه به نوع غرفه های نمایشگاهی و طرح هایی که در سر دارند نیازمند بیش از یک نوع اسپیس فریم در هر غرفه هستند .
اگر به دنبال تنوع در طرح این نوع از سازه هستید و هزینه ی کافی برای خرید انواع مختلف از اسپیس فریم ها را ندارید در این صورت اجاره ی اسپیس فریم دست دوم بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اطلاعات کامل را برای اجاره ی این محصول با تماس با همکاران بخش فروش ما دریافت کنید. با اجاره ی این نوع از محصولات نه تنها هزینه ی بسیار پایینی را پرداخت خواهید کرد بلکه تنوع وسیعی از اسپیس فریم ها برای دفعات بعدی در اختیار شما قرار خواهد گرفت،با هر بودجه ای که در نظر گرفته اید می توانید از مزیت انواع مختلف از اسپیس فریم ها بهره مند باشید ما سعی داریم با ارائه ی خدمات مختلف و گزینه های متفاوت در خرید انواع اسپیس فریم ها شما را یاری کنیم تا به بهترین طرح غرفه ی نمایشگاهی دست یابید.

فروش اسپیس فریم دست دوم

در بخش جداگانه ی وب سایت مان می توانید به خدمات فروش اسپیس فریم دست دوم دسترسی یابید. اطلاعات کامل در مورد فروش این محصول موجود است. پس از نهایی کردن سفارش خود می توانید در کوتاهترین مدت زمان آن را در هر نقطه از کشور که هستید درب منزل دریافت کنید. برای بهره مندی از خدمات نصب اسپیس فریم دست دوم نیاز می توانید با ما در ارتباط باشید. اطلاعات کامل را همکاران بخش فروش در اختیار شما قرار خواهد داد با فروش اسپیس فریم دست دوم سعی کرده ایم امکان خرید این محصول را برای همه ی افراد فراهم کنیم.

فروش-و-اجاره-اسپیس-فریم-دست-دوم

کاربرد اسپیس فرم کارکرده

اسپیس فریم ها به عنوان سازه های مختلف برای ساخت غرفه های مختلف به کار می رود. بدون استفاد از آنها نمی توان نظم کاملی در محیط یک غرفه ی نمایشگاهی ایجاد کرد. این محصولات در سال های اخیر با افزایش تعداد غرفه های نمایشگاهی به طور جدی مورد درخواست قرار گرفته اند. همین امر قیمت نهایی محصول را به طور جدی تحت کنترل قرار داده است. با فروش اسپیس فریم دست دوم می توانید به راحتی از مزیت این نوع از سازه ها بهره مند شوید. اطلاعات کامل در مورد هر کدام از سازه های یاد شده به همراه قیمت آنها نیز در بخش فروش موجود است، با هزینه های بسیار پایین هم اکنون صاحب انواع مختلف از اسپیس فریم ها باشید.

ما در اين مجموعه توانسته ايم با برقراري ژلي تجاري بن ما بين مصرف كنندگان اسپيس فريم بهترين شرايط را فراهم آوريم لذا سازه ژايا با خريد اسژيس كاركرده از مشتريان خود ندارند و نوسازي و آبكاري اسژيس فريم هاي خريداري شده توانسته با او فروش خوبي را براي مصرف كنندگان بوجود آورد لذا مي توانيد در صورتي كه تمايلي به خريد اسپيس فريم نو نداريد اسپيس دست دوم را با بهترين شرايط از ما خريداري نماييد.

قیمت اسپیس فریم دست دوم

سازه پایا برای اینکه بتواند رضایت مشتریان را جلب نماید سازه های مشتریان را با بهایی عادلانه خریداری مینماید. قیمت اسپیس فریم دست دوم با توجه به کارکرد این سازه مشخص میگردد. به این صورت که هر چه کالا کم کارکرد تر باشد قیمت آن بالاتر می باشد.این نوع سازه از متری 150.000 تومان اسپیس رنگی موجود میباشد.بهترین نوع آن دارای قیمت 170.000تومان میباشد.کرو کارکرده نیز موجود میباشد و از قیمت متری 200.000 تومان موجود میباشد. انواع سازه در ابعاد و اندازه های متفاوت به هر متراژ موجود است.
برای دیدن نمونه کارها میتوانید از صفحه سازه پایا در اینستاگرام دیدن نمایید.