بررسی اسپیس و بست اسپیس

اسپیس ها همان سازه هایی هستند که به وسیله بست اسپیس به هم متصل می شوند و ساختاری زیبا را می سازند. اسپیس ها دارای کاربردهای مختلفی می باشند. یکی از همین کاربردها ساخت داربست های نمایشگاهی می باشد. داربست های نمایشگاهی یا همان اسپیس فریم ها ساختار محکمی دارند. این داربست ها به صورت جداگانه ساخته و در بازار عرضه می شوند. خریدار باید بعد از خرید آنها در مکان مورد نظر داربست ها را با بست های اسپیس به هم متصل کند ، در اکثر مواقع با چادر نمایشگاهی اسپیس فریم را میپوشانند ، برای اجاره چادر میتوانید از ما مشاوره دریافت نمایید و در کنار اسپیس فریم چادر نمایشگاهی هم از ما بگیرید. در این مقاله به معرفی اسپیس پرداخته و در مورد بست های اسپیس هم اطلاعاتی برای آشنایی بیشتر شما آورده شده است.

جدول لیست قیمت بست اسپیس فریم

نام محصول قیمت
بست با پیچ و مهره 1402 (تعداد بالا 1000 تا تخفیف دارد)
28.500 تومان
بست بدون پیچ و مهره 1402
25.000 تومان
پیچ و مهره 1402
3.500 تومان
بست اسپیس 25x25 1402
75.000 تومان
بست اسپیس 30x30 1402
130.000 تومان

ویدیو بست اسپیس فریم

انواع اسپیس فریم

اسپیس ها انواع  مختلفی مثل تک رکاب و ۶۶ رکاب دارد. اسپیس های تک رکاب نیاز به استفاده از یک رکاب و بست اسپیس در هر متر دارند، اما اسپیس های ۶۶ رکابی همان طور که از نامشان پیداست در هر ۶۶ سانتیمتر به نصب یک رکاب و بست نیاز دارند. مهمترین نکته در ساخت داربست ها جنس قطعات آن مثل اسپیس ها و بست های آن ها می باشد. برای افزایش مقاومت باید آنها را آبکاری کنند.  هر چه فاصله بین بست ها کمتر باشد مقاومت سازه ها بیشتر خواهد شد. قفل پروانه ای، اتصال اسپیس و قفل اسپیس از نام های دیگر بست اسپیس می باشند که در بین مردم شناخته شده تر می باشند. از کاربردهای اسپیس فریم ها میتوان به ایجاد بیمارستان های صحرایی، غرفه های نمایشگاهی و … اشاره کرد. این اسپیس ها را میتوان در تمام مناطق در هر شرایط آب و هوایی مورد استفاده قرار داد.

بست اسپیس

ویدیو بست اسپیس

بست اسپیس چیست؟

برای متصل کردن اسپیس ها باید از اتصالات استفاده کرد، که شامل گوی، قطعه های جوشکاری شده و بست اسپیس می باشند. اسپیس ها از لحاظ کاربرد دو نوع دارند، اسپیس صنعتی و اسپیس نمایشگاهی. بست های اسپیس صنعتی باید خیلی مقاوم تر از مدل نمایشگاهی باشند چون فشار بیشتری به آن ها وارد می شود.
اسپیس فریم ها دارای انواع مختلفی مثل طرح z، پر رکاب، فریم کرو، لوله ای و طرح زیگزال و… می باشند. بست های اسپیس فریم هم مانند سایر بست ها برای محکم تر شدن و قابلیت مقاومت بیشتر با گالوانیزه آبکاری می شود. برای هر اسپیس فریم باید حداقل از دو بست اسپیس فریم نمایشگاهی استفاده شود.

کاربرد بست اسپیس چیست؟

کاربرد مهم و اساسی بست اسپیس ایجاد اتصال بین اسپیس ها می باشد. با استفاده از این بست ها می توان سازه هایی با شکل های هندسی مختلف ساخت. اتصال اسپیس ها کاری حرفه ای می باشد که نیاز به تخصص و مهارت دارد. اشتباهی کوچک در اتصال بست های اسپیس ها باعث به وجود آمدن خرابی های جبران ناپذیری می شود. بست ها به خاطر آبکاری که می شوند مقاومت بالایی در مقابل خوردگی و زنگ زدگی دارند. بست ها معمولاً از پیچ و مهره و دو ورق ۵ سانتی متری ساخته می شوند. بست های اسپیس از مهمترین قطعات در ساخت سازه ها می باشند. 

بست اسپیس فریم ، کاربرد بست اسپیس

اهمیت استفاده از بست اسپیس

در این بخش از مقاله سعی داریم اطلاعاتی در مورد اهمیت این نوع بست ها در اختیار شما قرار دهیم. اسپیس فریم ها کارایی و کاربردی بسیاری دارند طراحان غرفه ها با اَستفاده از این نوع سازه ها توانسته اند طرح های ویژه ای را در ساخت انواع غرفه ها به کار گیرند.هر چه ظاهر غرفه های تهیه و ساخته شده جذابیت بیشتری داشته باشد به آسانی می تواند افراد را جذب کرده و کسب و کارها را رونق دهد.
اسپیس فریم ها بدون قفل اسپیس فریم ها کارایی نخواهند داشت در واقع برای نصب اسپیس ها نیازمند استفاده از قفل اسپیس فرم هستیم. شرکت تولیدی سازه پایا بست اسپیس فریم ها را نیز به عنوان تجهیزات اصلی این نوع سازها در اختیار خریداران قرار داده است.
برای نصب این نوع سازه ها حتما سعی کنید از افراد کاردان و مجرب در این زمینه بهره مند باشید زیرا آن ها نقشه ی ویژه ای برای نصب ساختار های مولکولی شکل اسپیس فریم ها در نظر می گیرد و نا تنها ساختار زیبا و مطلوبی را ایجاد می کنند بلکه مدت زمان لازم برای نصب آن ها نیز کوتاه خواهد بود. نصب و اجرای آسان این نوع سازه ها با استفاده از بست اسپیس فریم ها سبب شده است که امروزه برای ساخت غرفه های مختلف به طور وسیع از اسپیس فریم ها استفاده کرد.
 وجود بست اسپیس اهمیت بسیار زیادی دارد به نحوی که بدون استفاده از این بست، داربست نمایشگاهی هیچ کاربردی نخواهد داشت. به این نوع بست به دلیل شکل پروانه ای که دارد قفل پروانه ای نیز گفته می شود.
 ویژگی مهم بست اسپیس قابلیت جابجایی آن است. در واقع باز و بسته کردن این قطعه کار سختی نیست و در صورت لزوم امکان جابجایی آن وجود دارد. ویژگی دیگر این قطعه این است که امکان استفاده از آن در ساخت انواع اشکال هندسی اسپیس فریم وجود دارد و مختص به شکل خاصی نیست.

بست اسپیس فریم

بست اسپیس و سازه پایا

سازه پایا تولید کننده بست و قفل اسپیس می‌باشد. سازه پایا با استفاده از ورق مرغوب بست اسپیس یا همان اتصالات اسپیس فرم را تولید می‌نماید. فروش بست اسپیس فریم یا اتصالات به صورت جفت می‌باشد. بست اسپیس یا همان اتصالات اسپیس فرم با آبکاری گالوانیزه تولید می‌گردد. سازه پایا بست اسپیس فرم را با قیمت ارزان و با کیفیت ارائه می‌دهد. آچار اسپیس به صورت آلن و جغجغه ای برای نصب اسپیس جهت فروش در سازه پایا موجود می‌باشد. بست اسپیس یا اتصالات نمایشگاهی جهت نصب غرفه نمایشگاه با سازه اسپیس کاربرد دارد. برای خرید بست اسپیس با سازه پایا تماس بگیرید. برای اطلاع از قیمت بست اسپیس فریم با سازه پایا تماس بگیرید.
استفاده از اسپیس فریم بدون استفاده از بست اسپیس فریم ممکن نخواهد بود . وجود ویژگی های منحصر به فرد در این نوع از بست ها سبب شده است بتوانیم این نوع از سازه ها را به آسانی جابه جایی کرد .همچنین وجود بست اسپیس فریم نصب این نوع سازه ها را نیز اسان ساخته است.
0912-3388600

از کجا می توان بست اسپیس را تهیه کرد؟

 

برای خرید اسپیس فریم ، بست اسپیس و چادر نمایشگاهی با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

Facebook
WhatsApp
LinkedIn
Telegram
Print
[yasr_visitor_votes size="medium"]