اجاره غرفه نمایشگاهی

غرفه نمایشگاهی از جمله تجهیزات نمایشگاهی به شمار می روند. اغلب افراد در هنگام برگزاری نمایشگاه نسبت به اجاره سازه های نمایشگاهی مانند: غرفه های پیش ساخته، استند نمایشگاهی، میز نمایشگاهی، پارتیشن های نمایشگاهی و غیره اقدام می نمایند.شکل گیری سازه های نمایشگاهی دارای هزینه های زیادی است که قطعا اجاره سازه های نمایشگاهی می تواند گزینه مناسب تری نسبت به خرید باشد.
سازه های نمایشگاهی در اجناس مختلف چوب، شیشه، فلز و مصالحی از این قبیل ساخته و به فروش یا اجاره داده می شوند.اجاره سازه های نمایشگاهی به جای خرید آن ها سبب کاهش هزینه های غیرضروری و عدم نگرانی بابت انبار کردن این تجهیزات می گردد که نیازمند فضای زیادی برای انبار پس از پایان یافتن مدت دوره نمایشگاه می شود. شما از طریق اجاره کردن سازه های نمایشگاهی می توانید از فرصت گزینش های جذاب، متنوع و مناسب تر این سازه ها، جهت حضور در نمایشگاه برخوردار شوید.چنانچه شما برای اولین بار قصد اجاره اسپیس فریم و سازه های نمایشگاهی از جمله چادر، غرفه، پارتیشن، استند و اسپیس فریم ها را دارید و در این زمینه از تجارب اندکی برخوردارید، می توانید با سرچی ساده در اینترنت ابتدا با اصطلاحات متداول و رایج مطرح در این حوزه آشنا و با کارشناسان موجود در این زمینه صحبت و از آنان مشاوره دریافت نمایید.

امروزه علاوه بر امکان اجاره سازه های نمایشگاهی به شیوه حضوری، بسیاری از شرکت ها و موسسات فعال در این زمینه، به اجاره تجهیزات و سازه های نمایشگاهی مانند چادر  نمایشگاهی، استیج است. جهت اجاره به صورت آنلاین اقدام می نمایند که با مراجعه به سایت ها و فروشگاه های اینترنتی می توانید کالای مورد نظر خود را که توسط برندهای مختلف با قیمت های مختلف ارائه گردیده است انتخاب، کاتالوگ محصولات آنها را مشاهده نمایید، با بخش کارشناسان و مشاوران فروش محصول تماس گرفته و اطلاعات تخصصی دریافت نمایید تا در بخش اجاره سازه های نمایشگاهی راهنمایی های لازم را دریافت و سپس نسبت به خرید اقدام نمایید.
برای ساخت غرفه های نمایشگاهی به غیر از اسپیس و بست اسپیس فریم به چادر هم نیاز داریم که برای اجاره چادر و اسپیس فریم و یا خرید میتوانید با ما تماس بگیرید.

اجاره سازه نمایشگاهی ، اجاره غرفه ، اجاره پارتیشن ، قیمت اجاره سازه های نمایشگاهی ، تجهیزات نمایشگاهی

بررسی مزایای اجاره غرفه پیش ساخته نسبت به خرید آن

چنانچه جزو غرفه دارانی هستید که سالانه در نمایشگاه های داخلی و خارجی حضور فعال دارید، باید نسبت به استفاده از ابزار و تجهیزات نمایشگاهی از جمله سازه های نمایشگاهی آگاهی کافی داشته باشید و برای اجاره و یا خرید آنها برنامه ریزی نمایید. همواره اجاره سازه های نمایشگاهی از جمله اجاره غرفه های نمایشگاهی برای غرفه داران ارزان تر و مقرون به صرفه تر از زمانی است که نسبت به خرید این ابزارها اقدام می نمایند.
از جمله سازه های نمایشگاهی، غرفه های پیش ساخته “مدولار” می باشد که از جدیدترین روش های ساخت غرفه مدت زمان اندک است. راه اندازی سریع و اقتصادی بودن این سازه های نمایشگاهی به همراه ظاهر حرفه ای و زیبایی خاص نهفته در آن سبب شده است بسیاری از غرفه داران به سمت اجاره غرفه های پیش ساخته جهت شرکت در نمایشگاه ها و رویدادهای داخلی و خارجی از خود استقبال  شایان توجهی نشان دهند.در واقع امروزه ازجمله مواردی که افراد هنگام برگزاری نمایشگاه نسبت به اجاره آن اقدام می نمایند، اجاره غرفه های نمایشگاهی است. این غرفه ها معمولا به شکل پیش ساخته نیز موجودند و اجاره داده می شوند.اجاره غرفه های پیش ساخته یا مدولار همواره مزایای بی شماری را برای غرفه داران طی زمان برگزاری نمایشگاه در پی خواهد داشت.

از جمله مزایای اجاره غرفه پیش ساخته یا مدولار می توان به مواردی مانند: کاهش هزینه های شرکت در نمایشگاه های داخلی و خارجی، فراهم شدن امکان شرکت در نمایشگاه ها با دکوراسیون و ساختار غرفه ای متفاوت در هر دوره، عدم پیش نگرانی جهت داشتن فضایی برای نگهداری سازه و دغدغه نگهداری پس از پایان نمایشگاه، عدم تخصصی فضایی برای نگهداری برای غرفه خریداری شده پس از پایان نمایشگاه و در نهایت داشتن  انتخابی با هزینه ای معادل حداقل یک چهارم خرید برای غرفه داران، اشاره کرد.
کلیه مزایای اشاره شده غرفه داران نمایشگاهی و افرادی که به تجهیزات و سازه های نمایشگاهی برای حضور در نمایشگاه نیازمندند را برآن می دارند تا با یک محاسبه  قیمت در زمانی اندک، نسبت به اجاره غرفه نمایشگاهی به جای خرید آن تمایل بیشتری از خود نشان دهند. امروزه شرکت های مختلفی در زمینه طراحی و ساخت غرفه های پیش ساخته  فعالیت دارند که به شما امکان طراحی و اجرای غرفه مورد نظرتان را در ابعاد و اشکال گوناگون در کوتاه ترین زمان ممکن می دهند. همچنین با مراجعه به سایت آنها می توانید نسبت به اجاره غرفه پیش ساخته در ابعاد و اشکال گوناگون با تخصیص کمترین زمان و هزینه اقدام نمائید.

اجاره سازه نمایشگاهی ، قیمت اجاره سازه های نمایشگاهی ، تجهیزات نمایشگاهی

اجاره غرفه نمایشگاهی در انواع مختلف

اجاره سازه های نمایشگاهی در انواع مختلف از جمله غرفه سازی نمایشگاهی صورت می گیرد. غرفه های نمایشگاهی شامل اسپیس، اجاره چادر نمایشگاهی، مصالح ساخت می گردد.اجاره غرفه های نمایشگاهی با توجه به هدف غرفه دار و نوع خدمات ارائه شده این مصالح تغییر می کند و از جنس چوب، شیشه، فلز و یا ترکیبی از این موارد و یا هر مصالح دیگری می تواند باشد. اما پرکاربردترین سازه های نمایشگاهی در زمینه غرفه سازی شامل اجاره اسپیس فریم نمایشگاهی و اجاره چادر نمایشگاهی است. اسپیس فریم از جمله وسایلی است که در نمایشگاه ها و رویدادها مورد استفاده می گیرد.این سازه در واقع همان داربست های قدیمی هستند که به روز رسانی شده اند و دارای ساختار هندسی است، و عمدتا از فلز فولاد یا آلومینیوم ساخته می شود و به همین دلیل دارای دوام و ماندگاری بالایی است. این نوع از سازه های نمایشگاهی با فرم های هندسی منظم و اجزای تشکیل دهنده آن از طریق بست و قفل به هم  اتصال پیدا می کنند. از اسپیس فریم ها در اجاره غرفه های نمایشگاهی موقت استفاده می شود.
در اجاره غرفه های نمایشگاهی معمولا از اسپیس فریم هایی با ابعاد و سایزهای متنوع استفاده می شود. این سازه های نمایشگاهی بسیار سبک و از قابلیت حمل و نقل آسان برخوردار است. از اسپیس فریم در شرایط های مختلف آب و هوایی می توان استفاده کرد.  این سازه نمایشگاهی به دلیل برخورداری از آبکاری مناسب در شرایط مختلف جوی مانند بارش برف و باران یا در مناطق گرم و شرجی از مقاومت زیادی برخوردار است.

اهمیت اجاره پارتیشن نمایشگاهی برای حضور در نمایشگاه

اغلب مشاوران تجاری بر این باورند که یک غرفه نمایشگاهی تنها 3 ثانیه زمان دارد تا توجه افرادی را که از کنار آن غرفه عبور می کنند، به خود جلب نماید. بر این اساس، برای اینکه بتوانید مخاطب بیشتری را به غرفه خود جذب نمایید باید به دنبال سازه های نمایشگاهی باشید که هم از لحاظ مالی برایتان مقرون به صرفه باشد و نیز همچنین با مولفه هایی که شما به عنوان یک غرفه مد نظر دارید، همخوانی و مطابقت داشته باشد.
امروزه اغلب غرفه داران جهت صرفه جویی در هزینه ها به جای خرید سازه های نمایشگاهی به اجاره پارتیشن نمایشگاهی می پردازند، زیرا دیگر نگران نگهداری این سازه ها و انبار آن پس از پایان نمایشگاه نیستند و نیز امکان ظاهر شدن با دیزاین جدید و چهره ای متفاوت تر از پیش را در هر دوره نمایشگاهی خواهند داشت و در عین حال هزینه بسیار کمی در مقایسه با خرید این تجهیزات تخصیص می دهند. اینها تنها برخی از دلایلی است که غرفه داران را به سمت اجاره پارتیشن نمایشگاهی سوق می دهد. این پارتیشن ها می توانند فلزی یا از جنس چوب و پاراوان باشند و غرفه داران در شرایط مختلف آب و هوایی به تناسب می توانند از آنها در نمایشگاه ها استفاده کنند.
شرکت های متعددی در زمینه ارائه خدمات و سازه های نمایشگاهی به ویژه اجاره پارتیشن نمایشگاهی فعالیت دارند و از برندهای مختلف با قیمت ها و شرایط مختلف این محصول را ارائه می دهند. با مراجعه حضوری به آن یا برقراری تماس تلفنی و یا مراجعه به وب سایت آنها براحتی می توان نسبت به اجاره پارتیشن نمایشگاهی دلخواه تان اقدام نمایید.
در قسمت اجاره پارتیشن نمایشگاهی کالای مورد نظر خود را انتخاب و نسبت به سفارش آن عمل نمایید. خواهید دید که در کمترین زمان ممکن کالای خود را با بهترین کیفیت دریافت خواهید کرد.

قیمت اجاره سازه های نمایشگاهی

قطعا اولین نکته ای که هنگام اجاره سازه های نمایشگاهی به ذهن تان خطور می کند تفاوت قیمت این سازه ها با هنگامی است که نسبت به خرید آنها اقدام می نمایید.به ویژه امروز اجاره آنلاین اجاره سازه های نمایشگاهی  استعلام قیمت و مقایسه قیمت اجاره سازه های نمایشگاهی را برای غرفه داران تسهیل کرده و سبب شده است تا در مدت زمان اندکی بتوانند به قیمت اجاره سازه های نمایشگاهی دست یابند. عمدتا قیمت سازه هایی همچون اسپیس فریم، اجاره غرفه های نمایشگاهی، اجاره غرفه پیش ساخته،اجاره پارتیشن نمایشگاهی به صورت مترطول و متری محاسبه می گردد.
در زمینه قیمت میز نمایشگاهی و صندلی نیز با توجه به تعداد آن ها ارائه دهندگان خدمات نمایشگاهی قیمت های متفاوتی را مطرح می نمایند. اجاره استند نمایشگاهی نیز با توجه به نوع چاپ روی آن و رنگبندی در شرکت های مختلف متفاوت است.برخی ارائه دهندگان خدمات نمایشگاهی علاوه بر اجاره سازه های نمایشگاهی، در زمینه نصب این سازه ها نیز فعالیت دارند، بنابراین چنانچه نسبت به خرید از آن اقدام می نمایید و تمایل دارید امور مربوط به نصب را نیز به آنها واگذار نمائید به قیمت فضای نصب، متراژ  سازه ها، مدت اجاره، نوع کار، تاریخ و مکان نصب نیز دقت نمایید.این مولفه ها از جمله مواردی هستند که بر قیمت اجاره سازه های نمایشگاهی تاثیرگذارند.
بسیاری از شرکت های فعال در زمینه اجاره تجهیزات نمایشگاهی دارای شعب و نمایندگی در سراسر ایران و یا وبسایت رسمی می باشند که شما می توانید با مراجعه حضوری و غیرحضوری نسبت به استعلام قیمت کالای مورد نظرتان در کوتاهترین زمان ممکن بپردازید و سپس با مقایسه قیمت ها به خرید مناسب اقدام کنید.

تجهیزات و خدمات نمایشگاهی ثابت

اجاره سازه نمایشگاهی ، اجاره غرفه ، اجاره پارتیشن ، قیمت اجاره سازه های نمایشگاهی ، تجهیزات نمایشگاهی

از جمله ملزومات و تجهیزات نمایشگاهی میز نمایشگاهی است که در شکل ها، ابعاد، جنس، رنگ،سایز و قیمت های مختلف از برندهای مختلفی به غرفه داران اجاره داده می شود.میزهای نمایشگاهی با طراحی های مختلفی به اشکال مختلف مانند ایستاده، کوتاه، بلند، تاشو، نوری و غیره طراحی و اجاره داده می شوند.
برخی از میزهای نمایشگاهی مانند میزهای نوری دارای قابلیت تنظیم زمان نیز هستند.با توجه به مواردی مانند جنس میز، ابعاد، نوع و قابلیت های کاربری میزهای نمایشگاهی از قیمت های متفاوتی برای اجاره برخورداند. معمولا از میزهای نمایشگاهی به عنوان کانتر اطلاعات در نمایشگاه های بین المللی، خارجی و داخلی استفاده می شود. جنس میزهای نمایشگاهی عمدتا از چوب، فلز، شیشه، ام دی اف و استیل است که در رنگبندی های مختلف جهت اجاره عرضه می گردد. شرکت های متعددی در زمینه اجاره میزهای نمایشگاهی به شکل حضوری و یا غیرحضوری(برخط) فعالیت دارند. این شرکت ها عمدتا میزهای نمایشگاهی را با قیمت های کاملاً رقابتی و مناسب به خریداران ارائه می دهند و وسایل ارسال شده از سوی آنها عمدتا در حد نو و بعضاً نو می باشد و بازرسی های لازم توسط کارشناسان شرکت قبل از ارسال آنها به غرفه داران انجام می پذیرد.
با این حال چنانچه قصد اجاره میزهای نمایشگاهی را دارید حتما قبل از اجاره آنها به کسب اطلاعات در زمینه این اقلام از کارشناسان مربوطه به صورت تلفنی یا برقراری ارتباط کارشناسان در بخش اجاره وبسایت ها، اقدام به عمل آورید تا متضرر نگردید.با انجام سرچی ساده در سایت هایی مانند گوگل به تعداد بیشماری از افرادی که در حوزه اجاره میزهای نمایشگاهی فعالیت دارند دست می یابید.برندهای مختلف تولید کننده انواع میزهای نمایشگاهی نیز محصولات متنوع خود را با قیمت های متفاوت در اختیار این شرکت ها برای اجاره و فروش قرار می دهند، براین اساس با مراجعه به وبسایت این شرکت ها علاوه بر مشاهده کاتالوگ محصولات، خواندن کامنت و نظرات خریداران و اجاره کنندگان و لیست قیمت ها می توانید به اجاره میزهای نمایشگاهی با شرایط دلخواه تان بپردازید.

ملزومات و ابزارآلات نمایشگاهی پرتابل

اغلب وسایل و تجهیزات مورد استفاده در نمایشگاه ها، به ویژه برای غرفه سازی از قیمت بالایی برخوردارند، بر این اساس اغلب به غرفه داران نمایشگاهی پیشنهاد می شود از امکان اجاره تجهیزات نمایشگاهی استفاده نمایند. از جمله تجهیزات نمایشگاهی استندها هستند که علاوه بر فروش، اجاره نیز داده می شوند.استندهای نمایشگاهی به ابزارآلاتی که در زمینه برپایی و ساخت  غرفه های نمایشگاهی استفاده می شود، گفته می شود. استندهای نمایشگاهی یا در فضای بیرونی و یا در داخل سالن ها مورد استفاده قرار می گیرند. استندهای نمایشگاهی که در داخل سالن مورد استفاده اند، به صورت های مختلف رول آپ استند، پاپ آپ استند، کاتالوگ استند، مورد استفاده می باشند.

برای چاپ این سازه نمایشگاهی اغلب از چاپ پلات و لمینت و بک لیت استفاده می شود. استندهای نمایشگاهی به دلایلی مانند سبک بودن، قابلیت اسان نصب و جمع آوری معمولا از محبوبیت بالایی در بین غرفه داران برخوردارند. انواع استندهای نمایشگاهی برای اجاره در دسترس غرفه داران وجود دارد. از استندهای نمایشگاهی به عنوان سازه های پرتابل یاد می شود. معمولا غرفه داران با استفاده از استندهای نمایشگاهی به معرفی و تبلیغ محصولات و خدمات و برند خود می پردازند.این استندهای نمایشگاهی تاثیر فوق العاده ای در معرفی برند شرکت ها، آشنا شدن با خدمات و محصولات آنها و فعالیت های شرکت یا موسسات مختلف دارند و در معرفی کالاهای غرفه داران به آنها کمک شایان توجهی می کنند. چنانچه شما نیز به دنبال معرفی خدمات، کالا، محصولات، نمونه کار و برند خود هستید استفاده از استندهای نمایشگاهی به شدت به شما توصیه می شود. امروزه استندهای نمایشگاهی  مختلفی طراحی و اجاره داده می شوند که شما می توانید با توجه به نیاز خود نسبت به گزینش آنها اقدام نمایید.در این مسیر موسسات برخط نیز فعال هستند و با مراجعه به وبسایت آنها نیز شما می توانید به اجاره استندهای نمایشگاهی که دارای مزایایی مانند پرتابل بودن و نصب آسان: راحتی نصب ، زمان کم ، حجم کم ، قابل حمل بودن ، ارزان بودن هستند اقدام نمایید.