کاربرد سازه های موقت در مکان های گوناگون

سوله اسپیس از جمله مهمترین سازه هایی است که امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفت. قیمت سوله اسپیس بسیار مناسب است، به همین خاطر امروزه برای برپایی مراسم های مختلف، نمایشگاه های متنوع، انبارهای موقت و … از این سازه استفاده می شود. ساخت سوله اسپیس نیازمند دانش و تخصص ویژه است. امروزه مشتریان می توانند با کمترین هزینه نسبت به اجاره سوله اسپیس اقدام کنند.
اسپیس فریم از جمله تجهیزات مهمی است که برای ساخت انواع سوله و سالن به کار برده می شود. در کنار اسپیس برای ساخت سازه های موقتی مانند غرفه، ایستگاه صلواتی ، سوله برای پوشاندن دیوار و سقف سازه میتوان از چادر نمایشگاهی استفاده کرد که سازه پایا در راستای انجام تمامی خدمات، اجاره چادر هم در خدماتش وجود دارد. امروزه به کمک قابلیت های اسپیس فریم می توان سازه های متنوع و بسیار جذابی را در اشکال مختلف طراحی کرد. سوله و سالن اسپیس فریم بسیار مقاوم و ایمن است، به همین خاطر می توان از مزایای این سازه در نقاط مختلف جغرافیایی استفاده کرد.
این سازه ها مزایای بسیار زیادی دارند. مشتریان می توانند به راحتی این سازه را در محل مورد نظر نصب کنند و سپس بعد از اتمام برگذاری نمایشگاه ها و مراسم ها، قطعات این سازه را به راحتی جمع کنند. افراد می توانند در صورت تمایل از چادرهای آلومینیومی، پوشش نایل و یا پشم شیشه نیز برای پوشش این سازه استفاده کنند و از این طریق، سازه مورد نظر در برابر سرما و گرما و یا سایر عوامل محیطی دیگر حفظ خواهد شد.

ایجاد سالن اسپیس فریم

سالن اسپیس فریم در ابعاد و اندازه های مختلفی طراحی و تولید می شود. مشتریان می توانند مناسب ترین سالن اسپیس فریم را متناسب با نیاز و خواسته خود، سفارش دهند و از مزایای آن استفاده کنند. انواع سوله های دائم و موقت با استفاده از باکیفیت ترین متریال قابل طراحی و تولید است.
ساخت انواع سالن و سوله از جمله مهمترین کاربردهای اسپیس فریم است. امروزه این سازه ها برای برپایی همایش های مختلف، کنسرت ها، مراسم ها، افتتاحیه ها و … ساخته می شوند. مراحل ساخت و همچنین اجرای این سازه ها در حداقل زمان ممکن انجام پذیر است، به همین خاطر در روند برپایی مراسم ها و نمایشگاه ها، وقفه ایجاد نخواهد شد. 
امروزه برای زیباسازی محیط های برگذاری مراسم، می توان طرح های زیبا و جذاب سوله اسپیس را سفارش داد. تنوع بالای طرح های سوله و سالن اسپیس باعث شده مشتری بتواند برای مراسم های مختلف از اشکال و طرح های مختلف این سازه استفاده کند و جذابیت فضای برگذاری مراسم را دوبرابر کند.

ساخت سوله و سالن اسپیس فریم

ساخت سوله اسپیس

ساخت سوله اسپیس از طریق اشکال مختلف اسپیس فریم امکان پذیر است. این سازه ها به دلیل انعطاف پذیری بالایی که دارند بسیار مورد توجه قرار گرفته اند. مشتری برای اهداف مختلفی از کاربردها و ویژگی های، این سازه ها استفاده می کند. ساخت این سازه، حساسیت بسیار بالایی دارد، به همین خاطر برای تهیه این سازه بهتر است به مراکز بهتر و شناخته شده مراجعه کنید.

ساخت سوله چهار کرو یا منحنی در پروژه پارکینک موقت

بهترین مرکز اجاره و فروش سوله

بهترین مرکز اجاره سوله اسپیس و فروش سوله اسپیس در تهران و کرج، آماده خدمت رسانی به مشتریان است. مشتریان می توانند با توجه به بودجه ای که در اختیار دارند، باکیفیت ترین و مناسب ترین سالن و سوله را اجاره و یا خریداری کنند. مشتریان می توانند این سازه را برای فضاهای کوچک و یا بزرگ سفارش دهند.
همواره مراکز اجاره سوله اسپیس و فروش سوله اسپیس در تهران و کرج با به کارگیری بهترین متریال و با استفاده از جدیدترین متدها، انواع سالن و سوله زیبا و باکیفیت را برای مشتریان تولید می کند. سازه های بسیار مقاوم و درجه یکی برای کاربردهای متنوع توسط این مراکز تولید می شوند. مشتری امروزه می تواند با هزینه بسیار کم و مناسب نسبت به اجاره و یا خرید سوله و سالن از این مراکز اقدام کند.
فروش سوله اسپیس با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت در تهران و کرج، انجام می شود. مشتریان همواره به دنبال انتخاب باکیفیت ترین و ارزان قیمت ترین سوله ها برای برپایی نمایشگاه های مختلف هستند، به همین خاطر، انتخاب مرکز فروش سوله اسپیس و اجاره معتبر برای مشتریان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. قیمت فروش و اجاره این سازه ها بر حسب متراژ فضای نصب و همچنین کیفیت سازه تعیین می شود.
امروزه تقاضای اجاره و فروش سوله اسپیس بسیار افزایش پیدا کرده است؛ زیرا تهیه این سازه های موقت از هر نظر به نفع مشتری است. بر همین اساس اکثر کارفرمایان و مسئولان برگذاری مراسم از تهیه این سازه ها استقبال می کنند. این سازه به دلیل طراحی بسیار زیبا و شیکی که دارد، برای کاربردهای مختلفی قابل استفاده است.

اجاره سوله اسپیس

سوله اسپیس به دلیل قابلیت های ویژه ای که دارد، در ایران و سایر کشورها مورد استقبال قرار گرفته است. امروزه دیگر این سازه، هنگام برگذاری مراسم های مختلف از جایگاه بسیار ویژه ای برخوردار است. بنابراین روز به روز متقاضیان خرید و اجاره این سازه در حال افزایش است.
مشتریان می توانند این سازه را در اشکال و طرح های مختلف و متنوع سفارش دهد. امروزه مرکز فروش و اجاره این سازه برای جلب رضایت بیشتر مشتری، خدمات بسیار ویژه و قابل توجهی را در اختیار آن ها قرار داده است. مشتریان می توانند با توجه به اهداف خود و بودجه ای که برای تهیه این سازه کنار گذاشته اند، نسبت به خرید و یا اجراه این سازه تصمیم گیری کنند.
هواداران این سازه، گاه برای کاهش مخارج برگذاری مراسم ها و نمایشگاه ها از خدمات اجاره سوله اسپیس استفاده خواهند کرد. سطح کیفیت این سازه در مراکز مختلف خرید و اجاره این سازه متنوع است. به همین خاطر مشتری برای خرید و یا اجاره این سازه باید بیشتر دقت کند.

قیمت سوله اسپیس

قیمت اجاره سوله اسپیس بسیار مناسب و مقرون بصرفه است. افراد مختلف می توانند این سازه را متناسب با نیاز خود در بازه زمانی کوتاه مدت اجاره کنند و سپس بعد از اتمام مهلت اجاره، نسبت به تحویل این سازه به مراکز مربوطه اقدام کنند. اجاره این سازه مزایای بسیار زیادی برای مشتری به همراه خواهد داشت. برای مثال مشتری با اجاره این سازه دیگر نیازی به محیطی جداگانه برای نگهداری از این سازه نخواهد داشت.
گاه مدت زمان برپایی برخی از نمایشگاه ها و مراسمات طولانی می شود، در چنین مواقعی مشتریان بهتر است به فکر خرید این سازه باشند؛ زیرا پرداخت هزینه خرید این سازه برای مشتری بصرفه تر خواهد بود.

ساخت سوله اسپیس جهت ساخت موکب

اسپیس فریم تونلی

اسپیس فریم تونلی میتوان سالن و سوله های موقت را در ابعاد و ارتفاع های مختلف طراحی و اجرا نمود. سالن های اجرا شده به وسیله اسپیس فریم به دو حالت سوله ای و نیم دایره ای ساخته میشود. سالن های نیم استوانه ای ایجاد شده توسط اسپیس فریم این قابلیت را دارا میباشند که در داخل آنها از ستون استفاده نگردد.

با به کارگیری سازه اسپیس فریم میتوان طاق نصرت‌های زیبایی را طراحی و اجرا نمود. طاق نصرت یک سازه نمادین میباشد. از تاق نصرت میتوان در مراسم های مختلف استفاده نمود. یکی از موارد استفاده از طاق نصرت در مراسم مناسبت های جشن میباشد که در این مراسم طاق نصرت به منزله ورودی به محل محسوب میگردد و روی طاق نصرت به صورتهای مختلفی تزیین و میگردد و طاق نصرت جلوه ای زیبا پیدا میکند.
یکی دیگر از کاربردهای اسپیس فریم استفاده آن در ابتدا (start) و انتهای (finish) مسابقات ورزشی مانند دو میدانی، دوچرخه سواری و … می باشد. نصب بنر روی سازه اسپیس فریم امکان پذیر می باشد.
گروه تولیدی سازه پایا آماده عقد قرارداد با برگزار کنندگان مسابقات ورزشی در تمام استانهای کشور می باشد.
در صنایع تولیدی سازه پایا انواع طاق نصرت به حالتهای فروش و اجاره موجود میباشد.
در کشور ما طاق نصرت در ایام شعبانیه  و در مراسم عروسی و جشن های مذهبی و غیره …. در شهر های مختلف بسیار دیده میشود.
لطفا برای سفارش طاق نصرت با شماره تلفن 09123388600 تماس بگیرید.

سوله اسپیس منحنی یا 4کرو