تاثیر گوشت لوله اسپیس فریم در سازه اسپیس؟

لوله اسپیس فریم، خرپای سه بعدی مبتنی بر استحکام مثلث و متشکل از عناصر خطی است که فقط تحت فشار و تنش قرار دارند. ساده ترین واحد فضایی آن یک چهار ضلعی است که دارای چهار اتصال و شش عضو می‌باشد. این ابزار مدرن و به روز یک قاب فضایی یکپارچه و بسیار قوی، ضخیم و انعطاف پذیر است که می‌تواند به صورت افقی استفاده شود یا به اشکال مختلف خم شود.

شاید برای بسیاری از مصرف کنندگان سوال باشد که گوشت لوله اسپیس فریم چیست؟ برای پاسخ به این سوال باید گفت، به طور معمول قطر لوله و نیز جنس آن را گوشت لوله می‌نامند. معمولا تعیین گوشت لوله اسپیس وابسته به نظر مصرف کنندگان است.

انتخاب گوشت لوله اسپیس فریم  متناسب با نیاز مصرف کننده، تعیین می‌شود. گوشت لوله اسپیس‌های موجود در بازار فروش معمولا ۸/۰،  ۶/۰ ، ۱، ۱۵/۱ و ۳۰/۱ است، و این موضوع تاثیر بسیاری بر  وزن اسپیس دارد. مواد تشکیل چنین محصولاتی معمولا لوله‌های فلزی و مفتول و آبکاری شده می‌باشد. برای تولید لوله اسپیس فریم از روش مولکولی استفاده می‌شود.

استفاده از روش مولکولی برای ساخت لوله اسپیس فریم، باعث می‌شود وزن سازه به شدت کاهش یابد و نیز، مقاومت و استحکام آن افزایش یابد. علاوه بر روش مولکولی در تولید این نوع ابزار، نوع طراحی و نیز چیدمان هندسی آن باعث افزایش مقاومت این ابزار در مقابل نیروهای وارده می‌شود. معمولا برای افزایش مقاومت لوله اسپیس آن را در محفظه‌هایی آب کاری می‌کند تا عوامل محیطی از جمله باد، باران، تابش آفتاب، رطوبت و … در دراز مدت بر آن تاثیر نگذارند.
گوشت لوله اسپیس فریم، بیشترین تاثیر را بر مقاومت فشاری و نیز کششی سازه می‌گذارد. همچنین این گزینه در لوله‌های اسپیس، تاثیر مستقیم بر قیمت نهایی آنها دارد. همانطوری که گفته شد این ابزار از مصالح مختلفی تولید می‌شود که هر کدام از آنها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند برای مثال، جنس و نوع آهنی آن نسبت به آلومینیومی مقاومت بالاتری دارد و می‌تواند فشار بسیاری را تحمل کند، اما بزرگترین ضعف و ایرادی که دارد، سنگین وزن آن و نیز مشکلات نصب در پروژه‌های وسیع تر می‌باشد.

در مقابل نوع آهن لوله اسپیس فریم به علت داشتن وزن سبک و همچنین مقاومت بالا در برابر عوامل محیطی به دلیل ضد زنگ بودن و نیز نصب آسان، در بازار مصالح ساختمانی محبوبیت بیشتری دارد.

معمولا تولید کنندگان ‌لوله اسپیس فریم، مواد اولیه و اصلی این ابزار یعنی گوشت اسپیس را از کارخانه‌های مورد نظر تهیه کرده و بعد از طراحی و مونتاژ در کارگاه آن را به صورت عموده و نیز جزئی در اختیار مصرف کنندگان در بازار قرار می‌دهند.

نقش گوشت لوله اسپیس در قیمت گذاری این محصول؟

لوله اسپیس فریم گونه‌ای از ابزارهای مدرن هستند که کاملا خود ایستا بوده و در آن لوله‌های فلزی و یا آهن به وسیله اتصالات کاملا جداگانه به یکدیگر اتصال می‌یابند؛ و سازه‌ای کاملا شفاف و مدرنی را برای کاربری‌های مختلف از جمله؛ غرفه نمایشگاه، فروشگاه، استیج، سوله موقتی، سوله دائمی، ساخت بیمارستان صحرایی، هیئت مذهبی، سازه نمایشگاهی، پارکینگ و … ایجاد می‌کند.

لوله اسپیس فریم به‌طور کلی دارای سیستم‌های متنوعی می‌باشد که با توجه به کاربری مورد نظر قیمت آنها متفاوت است، گوشت لوله اسپیس، بیشترین تاثیر را بر قیمت نهایی این محصول دارد، بسته به جنس و نوع آن قیمت متفاوتی در بازار فروش دارد.

با توجه به تکنولوژی بالای ساخت سیستم‌های اسپیس و به روز بودن این نوع سیستم در کشورمان، قیمت آن نسبت به سازه‌های سنتی کمی گرانتر بوده ولی در عوض مزیت‌های فراوانی نسبت به آنها دارد. قیمت لوله اسپیس فریم به کار رفته در سازه‌های نمایشگاهی با توجه به کیفیت آن و همچنین نوع طرح و شکل سازه تعیین می‌شود.

شما می‌توانید با مراجعه به نمایندگی‌های اسپیس فریم موجود در شهر خود، این محصول را با توجه به نیاز خود خریداری کنید تا تکنسین‌های آن در کمترین زمان این سازه را برای شما نصب کنند

مراکز فروش اسپیس تهران؟

خرید یا اجاره لوله اسپیس فریم چه دائم و یا موقت بهترین کار برای برپایی کاربری شما می‌باشد. شما برای این کار می‌توانید به شرکت‌های تولیدی و یا نمایندگی‌های خرید و اجاره اسپیس فریم در شهر خود مراجعه کنید تا بتوانید این محصولات کارآمد را با کمترین قیمت تهیه نمایید. همچنین می‌توانید از مراکز و بنگاه‌های معاملاتی که مخصوص این کار هستند نیز کمک بگیرید و آن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

با توجه به اهمیت استفاده از لوله اسپیس فریم در سراسر کشور و همچنین رونق در خرید و فروش این نوع سازه‌ها، بازارهای زیادی در شهرهای؛ تهران، تبریز، تهران، اصفهان و دیگر شهرها وجود دارند که انواع مدل‌های اسپیس فریم‌ها را برای مشتریان چه به صورت اجاره و چه به صورت فروش عرضه می‌کنند.

اگر شما نیز نیاز به اجاره و یا خرید لوله اسپیس فریم  تمایل دارید قبل از اجاره باید نوع و مدل آن را مشخص کنید، به دلیل این که مدل‌های مختلفی از اسپیس فریم‌ها در بازار برای مشتریان عرضه می‌شود که هر کدام مخصوص و مناسب کاری می‌باشند.

بهتر است در هنگام خرید لوله اسپیس فریم بسیار دقت کنید و از پرفروش‌ترین مدل موجود در بازار استفاده کنید و یا اینکه می‌توانید برای خرید و اجاره از مشاوران و افرادی که در این زمینه تخصص دارند مشورت بگیرید. همچنین می‌توانید به راحتی با خرید اسپیس فریم به صورت اینترنتی از امتیازات و خدمات بیشتری برخوردار شوید.