ساخت انباری ارزان و سبک در پشت بام

برای ساخت انباری سبک و ارزان در پشت بام، روش‌های مختلفی وجود دارد. یکی از روش‌های محبوب استفاده از سازه‌های اسپیس فریم است که مزایایی مانند سبکی، استقامت بالا در برابر شرایط آب و هوایی مختلف، و سهولت در نصب دارند. این سازه‌ها به صورت پیش‌ساخته هستند و نیازی به گرفتن مجوز از شهرداری ندارند. دیوار و سقف انباری ساخته شده با اسپیس فریم را میتوان با چادر نمایشگاهی پوشاند،در زمینه خرید و اجاره چادر میتوانید از ما کمک بگیرید و چادر را از سازه پایا بخرید.
یکی دیگر از متریال‌هایی که می‌توان برای ساخت انباری استفاده کرد، ساندویچ پانل است که از دو لایه ورق گالوانیزه با فومی از ترکیب پلی استایرن و پلی اورتان ساخته شده و مزایایی مانند عایق بودن، مقاومت در برابر حرارت و سرما و طول عمر بالا دارد.
امروزه با توجه زندگی آپارتمان نشینی و کوچک بودن فضای زندگی نیاز به فضا برای انباری در آپارتمان ها به شدت احساس شده و با توجه به آپارتمان سازی گسترده در شهرها در بسیاری از موارد ساخت اتاقک در پشت بام و یا ساخت انباری در پشت بام ها به شدت مورد نیاز می باشد.
لذا در این مورد مهمترین گزینه وزن سازه استفاده شده در پشت بام می‌باشد و سبکی این سازه بسیار حائز اهمیت است لذا مجموعه سازه پایا با توجه به سابقه طولانی در ساخت انواع سازه‌های اسپیس فریم که جزو سازه‌های سبک محسوب می‌شود با کسب تجربه ای بالا توانسته در بافت شهرها و آپارتمانی ساخت انواع اتاقک در پشت بام و یا انباری در پشت بام را به هم وطنان عزیز پیشنهاده هر و با توجه به قیمت بسیار مناسب این سازه ها و سبکی این سازه استقبال خوبی را هم از هم وطنان دریافت کند.
دراین رابطه ها توانسته ایم با ساخت اتاقک و انباری در پشت بام بخش عمده ای از کمبود فضا را در آپارتمان ها جبران کرده و در عین حفاطت از اموال و وسایل اضافی مشتریان با حداقل قیمت و سبک ترین وزن ممکن این سازه ها را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

چگونه ساخت انباری در پشت بام را شروع کنم؟

برای شروع ساخت انباری در پشت بام، ابتدا باید یک برنامه ریزی دقیق داشته باشید. در اینجا چند گام اولیه برای شروع کار آورده شده است:
1. تعیین محل دقیق انباری در پشت بام و اندازه‌گیری فضای مورد نیاز.
2. انتخاب متریال مناسب برای ساخت، مانند سازه‌های اسپیس فریم یا ساندویچ پانل که سبک و مقاوم هستند.
3. طراحی نقشه اولیه انباری با توجه به نیازها و فضای موجود.
4. برآورد هزینه‌ها و تهیه لیستی از مواد و ابزار مورد نیاز.
5. اخذ مجوزهای لازم از شهرداری، در صورت نیاز.
6. استخدام نیروی کار متخصص یا آموزش برای انجام کارهایی مانند جوشکاری یا نصب سازه.

چگونه با ساندویچ پانل یا اسپیس فریم در پشت بام، انباری نصب کنم؟

نصب ساندویچ پانل و اسپیس فریم نیاز به دقت و مهارت دارد. در اینجا مراحل کلی نصب هر دو را برای شما توضیح می‌دهم:

نصب ساندویچ پانل:

1. نصب سازه فلزی: ابتدا سازه پایه و فلزی که برای نصب ساندویچ پانل استفاده می‌شود، نصب می‌گردد.
2. نصب پانل‌ها: ساندویچ پانل‌ها روی سازه فلزی نصب می‌شوند. این کار با استفاده از دریل و پیچ انجام می‌شود.
3. درزبندی و آب‌بندی: برای پانل‌های سقفی، درزبندی و آب‌بندی بسیار مهم است و باید با دقت انجام شود.

نصب اسپیس فریم:

  1. آماده‌سازی محل: ابتدا محل استقرار سازه را آماده کنید
  2. اتصال قطعات: اسپیس‌ها را با استفاده از بست‌هایی به یکدیگر متصل کنید.
  3. افزایش امنیت: قطعات اسپیس را با استفاده از پیچ‌های مخصوص به هم متصل کنید تا امنیت سازه بالا رود.
انباری سبک با اسپیس فریم

ساخت اتاقک در پشت بام

با توجه به اینکه ساخت هر نوع سازه در پشت بام مستلزم هزینه بسیار بالایی برای جابجائی مصالع سنگین می شود.

اسپیس فریم بدلیل داشتن ابعاد مناسب و وزن پایین این قابلیت را دارد که با سرعت بالا سازه ها جابجا و به پشت بام انتقال پیدا کنه و در اسرع وقت تبدیل به یک اتاقک کاملا محکم در پشت بام منزل شما شود که در عین زیبائی و سبکی سازه بسیار محکم و قابل اطمینان بوده و نیاز دوستان را به استقال لوازم اضافی از طبقات بالای آپارتمان تا انباری که معمولا در زیر زمین می باشد را کاملا مرتفع کرده است. سازه پایا برای ساخت انواع اتاقک و انباری در پشت بام در خدمت هموطنان می‌باشد.

فروش-اسپیس-فریم-2

انباری در پشت بام

ساخت انباری در پشت بام حتماً برای شما هم پیش آمده که یک سری وسایل داشته باشید که دوست دارید در پشت بام منزلتان در بخش مشخصی قرار بگیرد و دارای نظم و ترتیب باشد. ساخت انباری در پشت بام با سازه اسپیس فریم یکی از روش های بسیار عالی در رسیدن به هدف شماست فقط کافیست از سازه درستی برای این کار استفاده شود تا با یک فضای جدید و کاملاً کاربردی روبرو باشید.

مزایای انباری در پشت بام

یکی از ویژگی های مهمی که ساخت انباری در پشت بام دارد، وزن سبک آن است به طوری که سقف فشار وارد نکرده و باعث نشست ساختمان نمی شود. از سوی دیگر محصول مورد نظر استقامت بالایی داشته به طوری که در برابر برودت هوا در سرما و گرما هیچ مشکلی نخواهد داشت. از سوی دیگر این مدل از انباری ها دارای طول عمر بالاتری بوده و با یک بار ساخت می توانید سال ها از آن استفاده نمایید. با ساخت انباری بر روی پشت بام دیگر مشکل کمبود جا در حیاط و تراس شما برطرف می شود و نظم خاصی به فضای منزل شما اختصاص می یابد.

شاید سازه های اسپیس فریم به گوش شما هم رسیده است اما هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص این سازه ها ندارید. اسپیس فریم ها در واقع فریم هایی هستند که برای ساخت سالن های موقت استفاده شده و از روکس چادر بر روی آن استفاده شده است. مقاومت این مدل از سازه ها زیاد است و برای وضعیت آب و هوایی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. از سوی دیگر اسپیس فریم ها به صورت آبکاری شده طراحی می شوند و از پایایی خاصی برخوردار هستند.
ابعادی که برای این سازه ها در نظر گرفته می شود متفاوت است و سبب می شود که اجرای دقیق پروژه به درستی صورت بگیرد. اینطور که مشخص است این مدل از سازه ها دارای موقعیت اجرای مخصوصی دارند و برای سازه های نمایشگاهی گزینه خوبی هستند که امروزه برای ساخت انباری در پشت بام از آن استفاده می شود.
سازه به صورتی است که ارتفاع استانداردی از انباری را فراهم می سازد و سبب می شود که هر بخش از انباری به نسبت بخش دیگر از نظر مقاومت جداگانه بررسی شود. سرعتی که برای اجرای این سازه ارزیابی می شود مهم است به طور کلی سبک سازه و نوع استحکام سازه سبب می شود که یک بار هزینه صورت بگیرد و در نهایت نتیجه بخش باشد.
اسپیس فریم ها در واقع فریم‌های هندسی منظمی هستند که به طور دقیق با چیدمانی مناسب در کنار هم قرار می گیرند. این فریم ها سبب می شود که نیروی وارد توسط سازه تقسیم شود. ساختار مولکول مانند اسپیس فریم ها سبب ارزش زیادی آن شده است و به نوعی مجموعه ای ارزشمند و قابل قبول محسوب می شود.

ساخت انباری با اسپیس ، انباری سبک

ساخت انباری ارزان

خوشبختانه وقتی از سازه اسپیس فریم در اجرا و ساخت انباری در پشت بام استفاده می شود تنوع خوبی نیز فراهم می شود. برخی از ایده های استاندارد و قابل اجرا در این محدوده ورود می کنند و می تواند یک انتخاب بسیار ارزشمند محسوب شود. این محصولات دارای تنوع کاربری بالایی هستند و از سوی دیگر حمل و نقل آنها به آسانی صورت می گیرد. در صورتی که دوست داشته باشید می توانید امکانات ویژه برای نورپردازی در داخل انباری نیز در نظر بگیرید. نیازی به عملیات و تجهیزات خاصی برای ذخیره و نگهداری اسپیس فریم ها نخواهد بود و به نوعی هزینه درخواستی آن نیز کم است. در واقع یکی از مهمترین دلایلی که از سازه اسپیس استفاده می شود ارزان بودن آن به نسبت سایر موارد مشابه است. این مدل از اتصالات به شکلی طراحی می شوند که از فضای روی پشت بام به خوبی استفاده شود و وزن زیادی به سقف وارد نشود.

 

اجزا تشکیل دهنده انباری

مواد تشکیل دهنده سازه های اسپیس فریم برای ساخت انباری در پشت بام، لوله های فلزی و خاموت مفتول یا لوله هستند. روش مولکولی برای این سازه ها استفاده می شود و سبب می شود که وزن آن سبک تر باشد و مقاومت و استحکام لازم را داشته باشد. این سازه ها در مقابل وزن کمی که دارند شامل طراحی هندسی ویژه ای می شوند به طوری که آبکاری شده و در برای وزش باد و باران و یا تانش نور شدیدی مشکلی نخواهند داشت. نوع لوله ای که برای این سازه استفاده می شود، تعیین کننده مقاومت سازه است و به نوعی جنس این لوله ها آهنی و آلومینیومی هستند و از مقاومت بالایی نیز برخوردار هستند. سایز انباری در پشت بام نیز بر اساس نظر کاربر انتخاب می شود.

جهت استعلام قیمت اسپیس فریم بر روی قیمت اسپیس کلیک نمایید.