فروش چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی به عنوان سایه بان برای غرفه های نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد. انواع مختلفی از چادر نمایشگاهی به کار رفته در موارد مختلف موجود است که در ادامه به آنها و البته فروش چادر اشاره کرده ایم. با در نظر گرفتن شرایطی که قرار است از این نوع چادر ها به عنوان سایه بان و پوشش استفاده شود می توانید نوع ضد آب آن را سفارش دهید.

چادر نمایشگاهی با اندازه و ابعاد مختلف موجود است به همین دلیل می توانید به راحتی با در نظر گرفتن سایز اسپیس فریم و یا غرفه‌ی مد نظر مناسب ترین آن را در اولویت قرار دهید. برای تهیه ی انواع چادر های نمایشگاهی از انواع پارچه های مختلف استفاده شده است . در بین سازه پارچه ای ، پارچه ی برزنتی به ویژه ضد آب از فروش بیشتری برخوردار است .

بدون استفاده از سازه‌های چادری برقراری غرفه های مختلف به ویژه در شرایط اقلیمی ناپایدار ممکن نخواهد بود . به همین دلیل سعی کرده ایم تنوع وسیعی از چادر نمایشگاهی  از جمله چادر تزانزیت را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید متناسب با شرایط موجود مناسب ترین آن را انتخاب کنید.

استفاده از چادرهای نمایشگاهی فقط برای ساخت غرفه ها محدود نمی شود بلکه از آنها می توان می توان به عنوان سایه بان در فضاهایی که قرار است مراسم و افتتاحیه های مختلف داشته باشیم استفاده کرد. همین امر سبب شده است کاربرد آنها به ویژه در سال های اخیر گسترش یابد.

چادر نمایشگاهی

انواع چادر نمایشگاهی

چادر نمایشگاهی انواع مختلفی دارد و هر کدام از آن ها نیز در ابعاد گوناگونی تهیه شده و در دسترس است از مهمترین انواع چادر نمایشگاهی می توان:

چادر ترانزیتی چادر برزنتی چادر ضد آب چادر داربست چادر غرفه چادر اسپیس فریم
چادر لمینت چادر استخر چادر سازه چادر کانتینری چادر مجالس روکش استخر
چادر کره ای چادر نمایشگاهی

را نام برد. با در نظر گرفتن انواع این محصول و شرایط مد نظر می توانید مناسب ترین آن را در اولویت قرار دهید. خرید چادر نمایشگاهی به همراه اسکلت آن ممکن است ولی اگر اسپیس فریم مربوطه را دارید و فقط به دنبال سایا بان هستید می توانید با توجه با ابعاد آن، چادر سازه را سفارش دهید. استفاده از انواع چادر نمایشگاهی به عنوان یک پوشش برای فضاهای مختلف سبب شده است با اطمینان راحت مراسم و هیئت و البته غرفه های گوناگون را تشکیل دهیم.

چادر لمینت بیشتر در مکانی مورد استفاده قرار می گیرد که مقاومت بالایی نیاز نباشد به همین دلیل وزن آنها سبک و البته قیمت ارزانتری را درخواست می کند در حالی که چادر های ترانزیتی دارای استحکام بالاتری است و از آن ها بیشتر به عنوان پوشش سالن ها استفاده می شود . این محصول در دو وزن مختلف پایین گرم و بالا گرم به فروش می رسد. اگر شرایط اقلیمی ناپایدار باشد خرید چادر  ضد آب به عنوان مناسب ترین پوشش خواهد بود. متناسب با هر مکانی می توانید چادر و پوشش مطلوبی را در بین لیست انواع چادر نمایشگاهی انتخاب کنید.

قیمت چادر نمایشگاهی

قیمت چادر داربست یا قیمت چادر نمایشگاهی به عوامل مختلفی وابسته است و در مرحله ی اول نوع چادر نمایشگاهی و ابعاد آن بیشترین تاثیر را  بر روی قیمت نهایی خواهی داشت به ویژه اگر با توجه به شرایط خاص پوشش ویژه ای را سفارش تا تهیه شود در این صورت هزینه های یاد شده به طور ویژه تغییر خواهد کرد. برای اطلاع از قیمت چادر نمایشگاهی می توانید به صفحه ی اصلی وب سایت  مان مراجعه کنید و علاوه بر دریافت اطلاعات کامل در مورد مشخصات انواع چادر نمایشگاهی، اطلاعاتی در مورد قیمت پیشنهادی هر کدام از محصولات یاد شده داشته باشید. ناگفته نماند با توجه به کارایی و کیفیت این نوع از محصولات قیمت بسیار مناسب تری را درخواست می کنند زیرا تصور کنید اگر بخواهید برای پوشش دادن  یک فضای روباز که قرار است مراسم یا افتتاحیه و حتی غرفه‌ی نمایشگاهی روش های دیگر را به کار گیرید بدون تردید هم باید زمان بسیاری را صرف کنید و هم باید هزینه های گزافی را در نظر بگیرید ولی استفاده از چادر نمایشگاهی به آسانی نصب می شود و به عنوان یک پوشش مقاوم قیمت بسیار مناسبی دارد . از همه مهمتر با یک بار استفاده از انواع چادر نمایشگاهی می توانید آنها را جدا کرده و در موارد دیگر نیز مجددا استفاده کنید. ذخیره و نگهداری از آنها نیز فضای زیادی را اشغال نخواهد کرد.با در نظر گرفتن مراقبت های خاص در نگهداری و البته نصب انواع چادر نمایشگاهی می توانید طول عمر مفید این نوع محصولات را افزایش داده و برای مدت طولانی از آنها استفاده کنید.

چادر نمایشگاهی

فروش چادر غرفه

 فروش چادر غرفه از جمله فروش چادر برزنتی و سایر انواع چادر های یاد شده در قسمت قبلی اگرچه توسط شرکت های مختلف صورت می گیرد ولی برای دستیابی به کیفیت مناسب حتما از شرکت های مطمئن خرید کنید،  زیرا متاسفانه برخی از سودجویان محصولات بی کیفیت را نیز تحت عنوان محصول مقاوم با هزینه های بیشتر به دست مشتری می رسانند.

در نظر داشته باشید همه ی انواع چادرهای نمایشگاهی یک قیمت مشخص دارد و تورم موجود در بازار تا حدود جزیی می تواند سبب نوسان قیمت این محصول باشد به همین دلیل اگر قیمت بیش از قیمت استاندارد یا کمتر از این قیمت معقول از شما برای فروش چادر نمایشگاهی درخواست می شود در این صورت به کیفیت آن مشکوک باشید .

ما با داشتن تجربه ی چندین ساله در فروش انواع مختلف چادر نمایشگاهی و البته فروش سازه های مورد نیاز برای ساخت غرفه افتخار این را داریم که در همه این سال ها در خدمت شما عزیزان باشیم . رضایت شما اعتبار ما است به همین دلیل دقت ویژه ای در انتخاب محصولات از لحاظ کیفیت در نظر گرفته ایم تا همواره محصولات مرغوب به دست شما برسد.

برای خرید این محصولات کافی است به صفحه ی اصلی وب سایت‌ سازه پایا مراجعه کنید و اطلاعات کامل در مورد هر کدام از انواع چادرهای نمایشگاهی را به دست آورید، در صورت نیاز برای دریافت راهنمایی بیشتر با شماره های موجود با ما در تماس باشید. 

شماره تماس: 09123388600